نیوز سیتی!
31 فروردین 1402 - 14:55

شهید «حجازی» نقش کم نظیری در حوزه مقاومت داشت

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی نقش سردار شهید حجازی را نقش کم نظیر در حوزه‌های مختلف مقاومت دانست و گفت: ساین شهید بزرگوار با مجاهدات خاموش کارهای بسیاری بزرگی انجام داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدوی امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید سید محمد حجازی و محفل انس با قرآن اظهار داشت: شهید حجازی از نیروهایی بودند که در عرصه انقلاب اسلامی تلاش‌های زیادی کشید.

وی با اشاره به اینکه شهید حجازی از سال ۵۸ در سمت‌های مختلف و مسئولیت‌های مختلف به ویژه در عرصه بسیج یکی از پایه‌های و اسوه‌هایی بود که نسبت به ساماندهی و نهادینه کردن مأموریت‌های سازمان بسیج مستضعفان یک دهه تلاش شبانه روزی داشتند، افزود: شهید حجازی ساختار و سازمان بسیج را نهادینه کرد تا بتواند ساز و کاری را در راستای مأموریت هایی که مورد نظر فرماندهی کل قوا بوده تعریف و ساز و کار بسیج که بر اساس قانون مشخص شده را پیاده و عملیاتی نماید.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه شهید حجازی در دوران دفاع مقدس نقش بسیار خوبی ایفا کردند، یادآور شد: این شهید بزرگوار در دوران دفاع مقدس به ویژه در محفلی که مربوط به بسیج با اعزام‌های گسترده ای مربوط به بوده که هر اعزام می‌توانست سرنوشت جنگ را عوض کند نقش بسزایی داشته است.

مهدوی به سمت‌ها و مسئولیت‌های مختلف سردار شهید حجازی اشاره داشت و گفت: این شهید بزرگوار در پشت صحنه و در قالب مسئولیت‌های مختلفی که در ستاد فرماندهی کل سپاه داشته اند تلاش‌های زیادی کردند.

وی بیان کرد: شهید حجازی در ارتقای سطح نظامی، طراحی بسیار خوب و مؤثر، مشاوره‌ها و جلسات هماهنگی که با حزب الله داشت در همه این موارد موفقیت‌های بسیار خوب و تأثیرگذار در محور مقاومت بدست آورد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی نقش سردار شهید حجازی را نقش کم نظیر در حوزه‌های مختلف مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: سردار حجازی، سرداری بودند که با مجاهدات خاموش کارهای بسیاری بزرگی انجام دادند و نقش پاسداری خود را به درستی ایفا کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1161894

مهمترین اخبار ایران و جهان: