نیوز سیتی!
31 فروردین 1402 - 12:05

توزیع ۲۵۰۰ بسته مواد غذایی در مناطق محروم زرندیه

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان، بالغ بر ۲۵۰۰ بسته مواد غذایی در بین جامعه محرومین شهرستان زرندیه توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و به پاس تکریم خانواده‌های کمتر برخوردار، در آستانه فرارسیدن  عید سعید فطر آیین همدلی مومنانه و اهدای ۲۵۰۰ بسته کمک معیشتی جهت توزیع در مناطق همجوار در شهر آیلند منطقه ویژه اقتصادی زرندیه برگزار شد.

امام جمعه زرندیه در این مراسم با قدردانی از مشارکت خوب سرزمین ایرانیان در کمک به نیازمندان گفت: مجموعه آیلند از سال‌های قبل، پیشتاز در حمایت‌های مومنانه بود و علاوه برماه مبارک رمضان در طول فراگیری ویروس منحوس کرونا اقدامات اساسی در کمک‌های معیشتی و پیشگیری از ویروس کرونا کرده است. 

حجت الاسلام حسین ابراهیمی افزود:  تبلیغ این اقدامات را در راستای فرهنگ سازی و اجرای فرمان مقام معظم رهبری کاری خدا پسندانه خواهد بود و موجب ترویج این قبیل اقدامات خواهد شد.

وی تصریح کرد: کمک و تعاون در دین مبین اسلام و قرآن کریم مورد تاکید خدای متعال و ائمه اطهار بوده است و کسانی که از مال خود به نیازمندان و فقرا میبخشند نزد خدای متعال از اجر و پاداش برخوردار هستند.

مدیرعامل شهر آیلند منطقه ویژه اقتصادی زرندیه در این مراسم با اشاره به لزوم دستگیری از نیازمندان و فقرا گفت: این رویداد اولین اقدام سال 1402 مجموعه بزرگ آیلند است که برنامه ریزی‌ها جهت اجرای پیوسته در طول سال جاری با توجه به مناسبات ملی و مذهبی شده است

سیدجواد موسوی افزود: آیلند با ایفای نقش بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی‌اش، پایه گذار این اقدام مومنانه در مناطق جنوب غرب تهران و شهرستان زرندیه بوده و همواره شعار این مجموعه همراهی و همیاری با هموطنان است.

وی همچنین از تمامی سرمایه گذاران بخش خصوصی دعوت کرد به استقبال اجرای چنین اقداماتی بروند.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1161606

مهمترین اخبار ایران و جهان: