نیوز سیتی!
31 فروردین 1402 - 13:38

اجرای ۲۵۰ ویژه برنامه هفته بسیج کارگری در مازندران

ساری- مسئول بسیج کارگری و کارخانجات مازندران از تهیه و اجرای ۲۵۰ برنامه همزمان با هفته بسیج کارگری در استان خبر داد.

سید جواد حسینیان در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت هفته کارگر به تشریح برنامه‌های هفته بسیج کارگری پرداخت و گفت: در سال جاری برنامه‌های متعدد و متنوعی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۵۰ عنوان برنامه به دبیرخانه سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلای استان رسیده است، افزود: از این تعداد ۲۲ برنامه محوری در آستان پیش‌بینی شده است.

حسینیان برگزاری محفل انس با قرآن، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج، برگزاری مراسم تجلیل از برترین‌های نشان اقتصاد مقاومتی استان با حضور سردار زهرایی از جمله برنامه‌های است.

مسئول بسیج کارگری استان مازندران و پایه میز خدمت، پویش نذر خون، افتتاح چند واحد تولیدی، تجلیل از ارزیابان نشان اقتصاد مقاومتی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج کارگری در استان بیان کرد و گفت: مازندران به عنوان پیش قراول قرار است از برترین‌های نشان اقتصاد مقاومتی تقدیر کند.

وی برپایی جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی، برپایی مراسم روز کارگران بانو به عنوان الگوی زن مسلمان در قائمشهر را از دیگر دیگر برنامه‌هایی بیان کرد که با هدف ایجاد امید و انگیزه و با هدف کمک به شرکت‌ها و واحدهای تولیدی در هفته بسیج کارگری در استان اجرا می‌شود تا چرخ تولید با سرعت بیشتری به حرکت در آید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1161650

مهمترین اخبار ایران و جهان: