نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 15:10

امکانات سمنان برای توسعه ورزش قهرمانی به کار گرفته می‌شود

استاندار سمنان گفت: تمام امکانات استان سمنان برای توسعه ورزش قهرمانی و تقویت استعدادهای نوجوانان و جوانان استان در حوزه‌های مختلف ورزشی در اختیار قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در دیدار با «فاطمه سعیدی»، بانوی ورزشکار هم‌استانی، دارنده پنج مدال قهرمانی از مسابقات جهانی بیماران خاص در کشور استرالیا گفت: کسب این موفقیت توسط بانوی ورزشکار هم استانی، خانم فاطمه سعیدی را به مردم جمهوری اسلامی ایران،‌ هم‌استانی‌های گرانقدر و ورزش استان تبریک می‌گویم.

هاشمی افزود: از خانم سعیدی که با درخشش خود پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی را در مسابقات جهانی به اهتزاز درآورده و در این مسیر تلاش‌های ارزشمندی داشته، قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: استان سمنان در حوزه‌های مختلف علمی، دانشگاهی و ورزش حرفه‌ای دارای استعدادهای فراوانی است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم خود را مکلف به حمایت از ورزش قهرمانی و حرفه‌ای می‌داند و در این مسیر نیز اقدامات در حال انجام است.

هاشمی تصریح کرد: از همه ورزشکاران استان به‌صورت ویژه برای استمرار تلاش‌ها و موفقیت‌ها به منظور اهتزاز پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران حمایت می‌کنیم.

وی گفت: توجه به ورزش و رشته‌های تخصص و حرفه‌ای یکی از راه‌های ایجاد نشاط اجتماعی و کاهش آسیب اجتماعی است.

در این دیدار، استاندار سمنان با اهدای گل و لوح تقدیر از این بانوی ورزشکار هم‌استانی به‌واسطه کسب مدال قهرمانی جهان قدردانی کرد.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1172350

مهمترین اخبار ایران و جهان: