نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 23:35

طرح‌های اقتصادی مردم‌محور رویکرد بسیج برای تحقق شعار سال است

مسؤول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: طرح‌های اقتصادی مردم‌محور توسط بسیج و ارتباط با مجلس و دولتمردان از دیگر برنامه‌هاست که در کنار طرح‌های موردی، طرح‌های مبنایی در دستور کار است تا مشکلات از کف برطرف شود و راهبرد سال رهبری با کمک هم حل و فصل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس  از ساری، سردار زهرایی در حاشیه بازدید از شرکت‌های شرکت‌های صنعتی مازرون فوم و پایدار ماشین طبرستان در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی بشل سوادکوه شمالی اظهار کرد: در هفته بزرگداشت کار و کارگر و هفته رزمایش جهادگران تخصصی بسیج کارگری قرار داریم که با همت تولیدکنندگان و کارفرمایان از ۵ تا ۱۱ اردیبهشت ماه در حال برگزاری است تا در راستای رشد تولید و مهار تورم گام برداریم.

وی گفت: در این هفته، نشان اقتصاد مقاومتی در سال جاری در ساری تقدیر برترین‌ها شد تا تولیدکنندگان و کارگران تشویق شوند و به مولفه‌های اقتصاد مقاومتی نزدیک شوند.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در بازدید از کارخانجات شهرک صنعتی سوادکوه هم کارفرمایان و کارگران با قوت در حال انجام کار هستند و با توجه به راهبرد سال مهار تورم و رشد تولید در دستور کار دولت و همت کارفرمایان و کارآفرینان دیده می‌شود.

زهرایی اظهار کرد: تا وقتی کارفرمایان و کارگران با این اراده و باور باشند، چراغ تولید روشن است و تولید رو به رشد خواهد بود.

وی یادآور شد: بسیج به عنوان نهاد خدمات‌رسان و تسهیل‌گر، واسط بین مردم برای حل مشکلات اقتصادی در مشاغل خانگی و واحدهای صنعتی است و بسیج کارگری، صنعت و اصناف سه حلقه مثلث برای رفع موانع تولید هستند تا کار تسهیل‌گری با قوت انجام شود.

زهرایی گفت: طرح‌های اقتصادی مردم‌محور توسط بسیج و ارتباط با مجلس و دولتمردان از دیگر برنامه‌هاست که در کنار طرح‌های موردی، طرح‌های مبنایی در دستور کار است تا مشکلات از کف برطرف شود و راهبرد سال رهبری با کمک هم حل و فصل شود.

به گزارش فارس، همزمان با هفته بسیج کارگری و در راستای تحقق شعار سال، سردار زهرایی مسؤول سازمان بسیج سازندگی کشور  به همراه اله بداشتی مسؤول سازمان بسیج کارگری کشور  با حضور در شهرک صنعتی بشل شهرستان سوادکوه شمالی از شرکت‌های صنعتی دانش‌بنیان مازرون فوم و پایدار ماشین طبرستان بازدید کردند.

در این بازدید، اعضا ضمن نشست‌های تخصصی با مدیران این مجموعه‌ها، تصمیمات و هماهنگی‌های لازم برای تسریع و تسهیل در رفع موانع و نیز رشد تولید و کارآفرینی این شرکت‌ها را به عمل آوردند.

پایان‌ پیام/۸۶۰۰۲/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1173050

مهمترین اخبار ایران و جهان: