نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 13:27

ایران اسلامی به کشوری قدرتمند در منطقه و دنیا تبدیل شده است

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با بیان اینکه هرکجا ضعف نشان داده‌ایم دشمنان به ما طمع کرده‌اند، گفت: ایران اسلامی به کشوری قدرتمند در منطقه و دنیا تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی ظهر سه شنبه در مراسم رژه روز ارتش در کرمانشاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای کشور عزت و اقتدار به ارمغان آورد، اظهارد: در سال‌های بعد از انقلاب به برکت اسلام و زیر سایه هدایت‌های مقام معظم رهبری و ایستادگی ملت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی و توان نیروهای مسلح، در برابر تمامی توطئه چینی‌های دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب ایستادگی کرده و اجازه نداده‌ایم دشمنان به اهدافشان برسند.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به برکت وجود ارتش، سپاه و دیگر نیروهای مسلح قدرتمند است، افزود: مردم ایران اسلامی زیر پرچم انقلاب و اسلام، آزاد و مستقل بوده و خودشان سرنوشت خود را تعیین می‌کنند و باید قدر این نعمت را بدانیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مردم ایران اسلامی امروز جزو پرافتخارترین مردم دنیا هستند، تصریح کرد: باید کرامت سازی انقلاب برای مردم را قدر بدانیم و به آن افتخار کنیم.

صحرایی با بیان اینکه در طول تاریخ هیچ ملت و کشوری برای ضعف و ناتوانی مورد تعریف و تمجید قرار نگرفته، گفت: قدرت همواره برای جوامع و کشورها عزت، کرامت و افتخار به همراه داشته و قدرت و عزت امروز را مدیون اسلام و انقلاب هستیم.

وی سپس اشاره‌ای هم به ضعیف بودن کشور در دوران قبل از پیروزی انقلاب داشت و بیان کرد: در تاریخ ایران تا قبل از پیروزی انقلاب، پادشاهان بی عرضه این مملکت در هر جنگ و کارزاری بخشی از خاک کشور را به بیگانگان واگذار کرده‌اند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: در طول تاریخ ایران هر جا ضعف و سستی از خود نشان داده‌ایم دشمنان به ما طمع کرده و کشور ما را مورد هجوم و تجاوز خود قرار داده و اموال ما را به تاراج برده‌اند، به نحوی که در دوران قبل از انقلاب بخش‌های زیادی از خاک کشور به دلیل بی‌کفایتی پادشاهان به بیگانگان واگذار شد اما امروز ایران اسلامی به کشوری قدرتمند در منطقه و دنیا تبدیل شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1157450

مهمترین اخبار ایران و جهان: