نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 20:02

استاندار کرمان در تمرین تیم مس حاضر شد

استاندار استان کرمان به همراه هیات همراه خود با حضور در تمرین عصر امروز تیم فوتبال مس کرمان با عوامل این تیم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، استاندار  استان کرمان به همراه هیات همراه خود با حضور در تمرین عصر امروز تیم فوتبال مس کرمان با عوامل این تیم دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید که طیاری رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان، آقای علی قرایی مدیرعامل باشگاه مس کرمان به همراه مهدی جهانشاهی رئیس هیات فوتبال استان کرمان نیز استاندار و هیات همراه ایشان را همراهی می کردند، فداکار بر یک عزم جدی برای موفقیت باشگاه مس کرمان و تیم فوتبال آن تاکید نمود.

او با بیان اینکه مردم کرمان با صعود تیم فوتبال مس کرمان به لیگ برتر یک رضایت جمعی را احساس کردند، ابراز امیدواری کردند که با حمایت همه نهادهای مربوطه و در راس آن شرکت ملی صنایع مس، مسیر برای بقا و موفقیت هرچه بیشتر این تیم در رقابت های لیگ برتر فراهم گردد.

استاندار کرمان با تشکر از زحمات مدیریت باشگاه مس کرمان بابت حمایت از تیم های ورزشی مختلف، موفقیت تیم های مختلف این باشگاه و در راس آن فوتبال را از شاخصه های اصلی ایجاد یک شادی جمعی در بین مردم کرمان و موفقیت ورزش استان عنوان کردند و برای تمامی عوامل این تیم در بازی های پیش رو آرزوی موفقیت کردند.

فدارکار با بیان اینکه مرکزیت تیم فوتبال مس کرمان در استان اهمیت این تیم را برای مردمان استان چند برابر می کند افزود: قطعا اهمیت این تیم در مرکز استان خود جایگاه بالای آن را اثبات می کند.

قرایی مدیرعامل باشگاه مس کرمان نیز در ابتدای این دیدار ضمن خوش آمد به استاندار محترم کرمان و هیات همراه، حضور ایشان در جمع بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان را نشانه ای بر توجه ویژه ایشان به بحث ورزش و به خصوص فوتبال دانست و ابراز امیدواری کرد که با این حضور و روحیه خوب تیم فوتبال مس کرمان، زمینه برای موفقیت این تیم در بازی های پیش رو فراهم گردد.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با تشکر از حمایت های شرکت ملی صنایع مس ایران، حضور طیاری را به عنوان رئیس هیات مدیره این باشگاه فرصتی مغتنم و ارزشمند برشمردند و از توجهات و زحمات ایشان نیز تشکر کردند.

فرزاد حسین خانی سرمربی مس کرمان نیز با تشکر از توجه استاندار کرمان به تیم فوتبال مس کرمان حضور ایشان را عاملی برای همبستگی و تلاش هرچه بیشتر اعضای این تیم عنوان کردند.

فداکار در ادامه این بازدید با حضور در ورزشگاه درحال ساخت شهدای مس، از آخرین وضعیت تکمیل این مجموعه مطلع گردید و بر تلاش هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی برای اتمام این پروژه تاکید کردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1186850

مهمترین اخبار ایران و جهان: