نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 18:33

مردم روزه‌دار نیشابور یک صدا شعار حمایت از فلسطین سر دادند

نیشابور- راهپیمایی گسترده و پرشور مردم روزه‌دار و ولایت‌مدار نیشابور در حمایت از فلسطین با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با روز جهانی قدس مردم روزه دار، ولایت مدار و شهید پرور نیشابور با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی این روز یک بار دیگر حمایت همه جانبه خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام و بر ادامه مبارزه با رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی تاکید کردند.

راهپیمایی گسترده و پرشور روز قدس از ساعت ۱۰ صبح در نیشابور با تجمع در میدان حضرت امام خمینی (ره) آغاز شد و راهپیمایان با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» مسیر میدان امام خمینی (ره) تا مسجد جامع و مصلای نماز جمعه نیشابور را طی کردند.

امام جمعه نیشابور در این مراسم اظهار کرد: امام عظیم الشأن که رحمت خدا بر او باد جمعه آخر ماه رمضان را روز حمایت از فلسطین و قدس اعلام کردند تا امت اسلامی برای نجات قدس اقدام کنند و متحد شوند.

حجت الاسلام سید قاسم یعقوبی افزود: از دولت‌ها کاری ساخته نیست ملت‌ها باید به میدان بیایند یا دولت‌ها را وادار کنند به دفاع از قدس و فلسطین یا خودشان در میدان حاضر شوند و از قدس و فلسطین دفاع کنند.

وی بیان کرد: سیاست جمهوری اسلامی ایران وحدت امت‌های اسلامی است و امروز شعله‌های مقاومت برای فلسطین به میدان آمده‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1148650

مهمترین اخبار ایران و جهان: