نیوز سیتی!
20 فروردین 1402 - 14:29

شماره ۱۵۲ ماهنامه «خیمه» منتشر شد/ شعر آئینی، مذهبی‌تر شده، معنوی‌تر نه!

شماره ۱۵۲ ماهنامه دینی فرهنگی و مجالس حسینی «خیمه» ویژه اسفندماه ۱۴۰۱ با میزگرد اختصاصی با موضوع «بررسی وضعیت شعر آیینی» با حضور اسماعیل امینی و رضا اسماعیلی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، شماره ۱۵۲ ماهنامه دینی فرهنگی و مجالس حسینی «خیمه» ویژه اسفندماه ۱۴۰۱ با میزگردی اختصاصی با موضوع «بررسی وضعیت شعر آیینی» با حضور اسماعیل امینی و رضا اسماعیلی منتشر شد که در صفحه نخست تیتر این میزگرد «مذهبی‌تر شده، معنوی‌تر نه» انتخاب شده است.

در این شماره پرونده‌ای با عنوان «مهدویت و منجی» و رویکرد کنکاشی در موضوع مهدویت و منجی در ادیان منتشر شده است که در آن این تیترها مشاهده می‌شود: 

طباطبایی اشکذری: منتظر، دغدغه اصلاح دارد
سید رضا گیلانی: منجی همه
نصوری: امید و تلاش، نه شعار
پورسید آقایی: قیام و قعود در دوران غیبت

تصویر اصلی این شماره به محمدعلی انصاری اختصاص دارد که در گفت‌وگویی بازگشت به نهج‌البلاغه را مورد بررسی قرارداده است. تیتر این مطلب «درس‌هایی برای امروز» انتخاب شده است.

«به دختران‌مان عمیقا محبت کنیم» گفت‌وگویی با فرشته روح افزا و «صفایی جای دوربینت را عوض کن» درباره یک آخوند محبوب، دیگر تیترهای صفحه نخست این نشریه است.

ماهنامه خیمه برای بیستمین سال متوالی با صاحب امتیازی و مدیر مسئولی محمدرضا زائری و با موضوع هیأت‌ها و مجالس مذهبی، عاشورا، امام حسین (ع) ادبیات دینی و آئین‌های مذهبی منتشر شد. این ماهنامه در روزنامه‌فروشی‌ها قابل تهیه است و نسخه الکترونیکی آن در طاقچه  و مگ‌ایران موجود است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1138050

مهمترین اخبار ایران و جهان: