نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 13:06

زنگ سپاس معلم در یزد طنین انداز شد

آیین بزرگداشت مقام معلم با حضور مهران فاطمی استاندار یزد در دبستان دخترانه شاهد نیک اندیشان ناحیه یک یزد در قالب برنامه سپاس معلم، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، همزمان با دومین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم، مراسم زنگ سپاس معلم با حضور مهران فاطمی استاندار یزد و جمعی از مسئولان ارشد استان برگزار شد.

استاندار یزد در حاشیه این مراسم و در جمع دانش آموزان و معلمان، اظهار کرد: ردایی فاخرتر، با عظمت‌تر و زیباتر از معلمی در عالم وجود ندارد و به همین ترتیب در بین همه هفته‌هایی که در سال وجود دارد و همه آن‌ها در راستای تکریم از یک خدمت و زحمت است، هفته معلم مبارک‌تر از همه است.

وی با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه معلم در جامعه، افزود: معلمی نماد عشق‌ورزی، اندیشه ورزی، بالندگی و پیشرفت است که معلمان عهده‌دار مهم‌ترین رکن جامعه یعنی تعلم و تربیت شده و ارزشمندترین سرمایه‌های این کشور را که کودکان، نوجوان و جوانان ما هستند را پرورش می‌دهند.

فاطمی گفت: اگر دانش آموزان به درستی هدایت شده و تحت تعلیم و تربیت قرار گیرند، همه مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی کشور به دست آن‌ها گره‌گشایی خواهد شد.

استاندار یزد تأکید کرد: انقلاب و جمهوری اسلامی عزیز ما تا جایی می‌تواند رشد کند و توسعه یابد که آموزش‌وپرورش ما رشد کرده باشد.

پایان پیام/ف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1185706

مهمترین اخبار ایران و جهان: