نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 11:31

سازمان بازرسی موانع موجود بر سر راه تولید و اشتغال را مرتفع کند

اردبیل- رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: سازمان بازرسی با ورود به موقع از سنگ اندازی ادارات و سازمان‌ها در موضوعات مختلف به ویژه ایجاد مانع در بحث تولید و اشتغال جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین کثیرلو صبح سه شنبه در بازدید از اداره کل بازرسی استان اردبیل اظهار کرد: ایجاد هماهنگی مجموعه تشکیلات قضائی استان برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل ضروری است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل بر هماهنگی، تعامل و هم افزایی مجموعه‌های قضائی برای ایفای نقش مؤثر در هرچه باشکوه‌تر برگزار شده این رویداد ملی و ماندگار تاکید و خاطرنشان کرد: امروز آسایش و آرامش کشور مرهون این جانفشانی هاست و نباید اجازه دهیم این نمادها و اسطوره‌های ایثار به دست فراموشی سپرده شوند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل نقش تعیین کننده سازمان بازرسی در نظارت بر حسن اجرای قوانین در سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی را یادآور شد و بیان کرد: سازمان بازرسی می‌تواند با ورود به موقع از سنگ اندازی ادارات و سازمان‌ها در موضوعات مختلف از جمله ایجاد مانع در بحث تولید و اشتغال جلوگیری کرده و بستری برای تسهیل و روان سازی واحدهای تولیدی فراهم کند.

کثیرلو افزود: تحقق این امر می‌تواند موتور محرکی قوی برای افزایش تولید در استان و منطقه بوده و در تحقق شعار «مهار تورم و رشد تولید» نیز گامی جدی برداشته شود.

وی با اعلام آمادگی دادگستری استان برای حل هرگونه مشکلات و معضلات حقوقی واحدهای تولیدی تصریح کرد: بازرسی کل استان می‌تواند از طریق همکاری با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان به صورت علمی و تحقیق شده نسبت به برطرف نمودن مشکلات واحدهای تولیدی هماهنگی‌های لازم را داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1182650

مهمترین اخبار ایران و جهان: