نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 08:35

تقدیر از مأمور پلیس راهوری که شجاعانه به دل آتش زد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از مأمور وظیفه‌شناس پلیس راهور که با اقدام شجاعانه خود آتش یک دستگاه خودروی پژو 206 را خاموش کرده و مانع از انفجار آن در ساعت شلوغ شد تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان  با تقدیر از مأمور وظیفه‌شناسی که با اقدام شجاعانه خود مانع از انفجار یک خودرو در یکی از خیابان‌های پرتردد شهر شده بود، اظهار داشت: مأموران پلیس راهور فقط مامور اعمال قانون رانندگان و راکبان متخلف و نظم بخشیدن به ترافیک خیابان‌ها نیستند و هرجا و هر زمانی که مردم به آنان نیاز پیدا کنند به کمک آن‌ها می‌شتابند.

وی با بیان اینکه لباس سفید مأموران پلیس راهور نماد آرامش و امید برای مردم است، افزود: اگر این مأمور در آن ساعت به موقع در صحنه حاضر نمی‌شد و خودرویی که در یکی از خیابان‌های شلوغ و پرتردد شهر اصفهان آتش گرفته بود را خاموش نمی‌کرد و آن خودرو دچار انفجار می‌شد، احتمال داشت سایر خودروها و افرادی که درحال تردد بودند، دچار آسیب می‌شدند که با احساس مسؤولیت و انسان دوستی وی جلوی این اتفاق گرفته شد.

 

محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان هم در تشریح این حادثه گفت: حوالی ساعت ۱۷ عصر روز یکشنبه یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ در خیابان شمس آبادی اصفهان به علت نامعلومی دچار حریق شده و راننده و سرنشین آن هم از خودرو پیاده و از ترس خودرو را ترک می‌کنند.

 

وی افزود: یکی از مأموران پلیس راهور به نام سروان اسدی که در محل حضور داشت با مشاهده این صحنه بلافاصله کپسول آتش‌نشانی را از داخل یکی از مغازه‌های اطراف برداشته و با سرعت آتش را خاموش می‌کند و در حالی که سر و صورتش از دود آتش سیاه شده بود در نهایت مانع از انفجار خودرو در آن نقطه که یکی از خیابان‌های پرتردد شهر اصفهان است، می‌شود.

محمدی با بیان اینکه اقدام مأمور پلیس راهور مورد تحسین شهروندان قرار گرفته و در فضای مجازی بازتاب پیدا کرد، خاطرنشان کرد: به همین منظور امروز افسر پلیس راهور و سرباز وظیفه همراه وی توسط فرمانده انتظامی استان اصفهان مورد تقدیر قرار گرفتند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1182394

مهمترین اخبار ایران و جهان: