نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 09:05

شهدای مدافع حرم به عنوان الگوی نسل جوان معرفی شوند/ ایران حرم و نیازمند پاسداری ویژه است

فرمانده سپاه کربلا در مراسم سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حسین مشتاقی گفت: شهدای مدافع حرم که جانانه و عزتمندانه در برابر دشمن ایستادند و مظلومانه به شهادت رسیدند و امروز باید الگوی کاملی برای نسل جدیدمان باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا،  سردار سیاوش مسلمی، جمعه شب،  در مراسم یادواره شهید مدافع حرم حسین مشتاقی در مسجد سعادت مهرآبادنکا اظهار کرد:  امنیت کشورمان مرهون جانفشانی شهدایی است که جانانه در برابر دشمن ایستادند و با نثار جان خود، عزتمندی را برای ما به ارمغان آوردند.

وی افزود: امروز اسلام به برکت خون شهدای ما در طول این انقلاب بالنده‌تر از همیشه در اوج است و خون شهدای ما موجب بالندگی ایران و اسلام شده است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: شهدای مدافع حرم ما که در سالروز شهادت شهدای خان‌طومان سوریه قرار داریم، جانانه و عزتمندانه در برابر دشمن ایستادند و مظلومانه به شهادت رسیدند و امروز باید الگوی کاملی برای نسل جدیدمان باشند و باید بدانیم امروز ایران‌حرم است و باید  از این حرم ویژه پاسداری شود.

مسلمی با بیان اینکه امروز اسلام با قوت در سراسر جهان رو به رشد و گسترش است، خاطرنشان کرد: امروز شاهد تغییر معادلات دنیا هستیم و این نوید دهنده غرق شدن فرعونیان ظالم و نشان عذاب الهی و قدرت پیدا کردن و پیروز شدن حق و عدالت و حق‌خواهی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران، حیات اسلام را بار دیگر زنده کرده است و تجدید حیات اسلام است و نمی‌توان از این‌ مساله مهم چشم پوشی کرد و انقلاب اسلامی ایران و بالندگی و رشد آن را در اسلام ندید.

فرمانده سپاه کربلای مازندران  یادآور شد:  امروز ایران اسلامی مقتدرتر از همیشه در منطقه و جهان در حال بالندگی و رشد است و دانشمندان و جوانان غیور ما در سایه ولایت رهبری و خون شهدا به اوج قدرت و اقتدار رسیدند.

مسلمی افزود: امروز در سرزمین‌های مقاومت اسلامی به واسطه وجود جوانان غیوری که از ایران اسلامی الگوبرداری کردند، رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط امنیتی قرار گرفته است و هر روز که از عمر این رژیم می‌گذرد، مردم‌شان در فضای بسیار ترسناک و نامنی درحال زندگی کردند و مردم کشورمان در  امنیت کامل هستند.

وی گفت: ولایت‌مداری و برکت خون پاک شهدای ما موجب بالندگی انقلاب ما شدهداست و نمی‌توان این‌مساله را نادیده گرفت و لذا باید در ادامه راه شهدا با ولایت‌مداری حافظان راستین این خون های پاک باشیم.

پایان‌پیام/۸۶۰۰۲/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1191294

مهمترین اخبار ایران و جهان: