نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 16:52

شورای ساری ۲۵۳ مصوبه داشت/ هزینه ۵ میلیاردی جمع آوری زباله

ساری رئیس شورای شهر ساری گفت: طی دوره کنونی فعالیت شورا ۶۴ جلسه با ۲۵۳ مصوبه در مرکز استان برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز شعبانی بعدازظهر شنبه در دیدار اعضای شورای شهر با نماینده ولی فقیه در استان افزود: درطول این مدت ۶۴ جلسه با ۲۵۳ مصوبه داشتیم که برخی از آنان شاخص بوده همانند استیضاح شهردار و انتخاب شهردار جدید.

شعبانی گفت: در خصوص بودجه سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۰۰ ساعت جلسه کارشناسی تشکیل و بودجه بسته شد.

وی ادامه داد: از جمله کارهای مهم و اولویت دار شهرداری و شورا بحث افتتاح زباله سوز ساری است و در ماه حدود ۵ میلیارد هزینه زباله پرداخت می‌کنیم که علاوه بر هزینه مالی دارای هزینه اجتماعی و امنیتی است.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری یادآور شد: انتخاب شهردار را با رأی قاطع هر ۹ عضو انجام دادیم و تمام تلاشمان را برای کمک به ایشان انجام می‌دهیم و با توجه به وجود بیش از ۵ هزار نیرو در شهرداری بیش از ۸۵ درصد درآمد برای پرداخت حقوق صرف می‌شود.

شعبانی اظهار داشت: چند پروژه برای انجام وجود دارد مانند نارنجستان، ابن شهرآشوب و هدایت آب‌های سطحی که انشالله انجام خواهد شد.

وی گفت: با برگزاری میز خدمت در مناطق مختلف شهر با حضور اعضای محترم شورا پیگیر امور مردم خواهیم بود و از نگاه عالمانه و حمایت‌ها و رهنمودهای حضرتعالی در این راه بهره خواهیم برد.

سید حسین یوسفی نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به محدودیت‌هایی که در برپایی همایش‌ها و برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر وجود دارد پیشنهاد کرد جشن ۱۰۰ سالگی شهرداری ساری در ۱۲ و ۱۳ و ۱۴ تیر ماه در دهه امامت و ولایت در چهار چوب مشخص برگزار شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1192350

مهمترین اخبار ایران و جهان: