نیوز سیتی!
15 اردیبهشت 1402 - 12:44

بسیجیان مازندران آماده مدیریت فضا‌های گردشگری استان

فرمانده سپاه کربلا از آمادگی گروه‌های فرهنگی بسیجیان مازندران برای مدیریت فضا‌های گردشگری اعم از سواحل و تفرجگاه‌های سطح استان بنابر اعلام نیاز مسئولین شهرستان‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان نوشهر، به همراه فرمانده و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نوشهر، با حجت‌الاسلام محمود مشایخ دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده سپاه کربلا در این دیدار با گرامیداشت مقام شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، بهره گیری از توصیه ها و رهنمودهای ائمه جمعه و علمای شهرستان ها را برای اجرای مأموریت های انقلابی بسیج و سپاه راهگشا دانست و بر محور بودن مسجد بعنوان مرکز همه فعالیت‌های اجتماعی بسیج در محله‌ها تأکید کرد.

سردار مسلمی در پاسخ به بیان دغدغه‌های فرهنگی حجت‌الاسلام مشایخ با توجه به شرایط گردشگری منطقه غرب مازندران به ویژه نوشهر، از آمادگی گروه‌های فرهنگی بسیجیان مازندران برای مدیریت فضاهای گردشگری اعم از سواحل و تفرجگاه‌های سطح استان بنابر اعلام نیاز مسؤولان شهرستان‌ها خبر داد.

 حجت‌الاسلام مشایخ امام جمعه نوشهر نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور فرمانده سپاه استان، بر لزوم مبارزه برنامه ریزی شده با ترفندهای ضدفرهنگی دشمنان تأکید و ابراز امیدواری کرد تا با تدابیر فرماندهان سپاه و بسیج شاهد ایفای نقش بیشتر بسیجیان در برنامه های مساجد باشیم.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1190150

مهمترین اخبار ایران و جهان: