نیوز سیتی!
10 فروردین 1402 - 08:22

در نظر گرفتن ۲۵ هکتار زمین برای ایجاد پایگاه منطقه‌ای هلال احمر

همدان-استاندار همدان گفت: ۲۵ هکتار زمین برای ایجاد پایگاه پشتیبانی منطقه‌ای جمعت هلال احمر استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد شامگاه چهارشنبه ضمن شرکت در جلسه نوروزی جمعیت هلال احمر کشور که با حضور رئیس جمعیت هلال احمر و به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه جمعیت هلال احمر کشور در زلزله اخیر آذربایجان غربی در شهرستان خوی و همچنین زلزله ترکیه و سوریه، اقدامات بزرگ و مؤثری انجام دادند که قابل تقدیر و تشکر است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر کشور، به دلیل حضور فعال و کمک‌رسانی به مردم شهرستان خوی، مردم سوریه و ترکیه مورد تقدیر و تشکر رئیس فدراسیون بین‌المللی جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ قرار گرفت.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان اقدامات قابل توجه و چشم‌گیری انجام داده است، اظهار کرد: در استان شاهدیم که جمعیت هلال احمر در کنار دیگر نیروها، خدمات ارزشمندی در بحران کم‌آبی، ایام نوروز و عرصه‌های مختلف به مردم استان ارائه کردند.

وی ادامه داد: استان همدان با توجه به موقعیت استراتژیک، ارتباط ریلی، دسترسی زمینی و داشتن فرودگاه بین‌المللی و وجود پایگاه نوژه از یک موقعیت خاص برخوردار است.

استاندار همدان تصریح کرد: دلیل ارتباط با ۹ استان و همچنین زیرساخت‌های موجود، درخواست شد تا یک مرکز پشتیبانی منطقه‌ای در استان همدان ایجاد شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1117106

مهمترین اخبار ایران و جهان: