نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 17:15

مقاومت فلسطین: هر حماقتی از سوی اسرائیل، بدون پاسخ نمی‌ماند

گروههای مقاومت فلسطین با بیان اینکه در پاسخ به شهادت خضر عدنان، شهرکهای اسرائیلی نوار غزه را هدف قرار داده‌اند، تأکید کردند که این حملات، پاسخ اولیه به این جنایت است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گروههای مقاومت فلسطین بعد از ظهر امروز سه شنبه در واکنش به شهادت خضر عدنان از رهبران و مبارزان اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی تأکید کردند که انتقام خون وی را خواهند گرفت.

خضر عدنان (۴۴ساله) از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین بود که در اعتراض به بازداشت خودسرانه خود به دست اشغالگران اعتصاب غذا کرده بود.

مقاومت فلسطین بارها درباره وخامت اوضاع جسمانی او به اشغالگران هشدار داده شده بود. وی از هفته پیش در پی وخامت اوضاع جسمی به بیمارستان منتقل شد؛ اما رژیم صهیونیستی اجازه نداد که هیچ یک از وکلا، پزشکان و یا طرف‌های حقوقی با وی تماس و از اوضاع سلامتی‌اش با خبر شوند. وی در نهایت امروز پس از  تحمل۸۶ روز اعتصاب جانش را از دست داد و به شهادت رسید.

پایگاه خبری فلسطین الان به نقل از گروههای مقاومت گزارش داد، شهید عدنان با شکم خالی، زندان و زندانبانهای صهیونیست را به چالش کشید و والاترین نشانه‌های عزت و سربلندی را برای ملت فلسطین از خود بر جای گذاشت.

این گروهها با اشاره به اینکه در واکنش به شهادت عدنان، بعد از ظهر امروز، شهرک‌های اسرائیلی اطراف نوار غزه را بمباران کرده‌اند، تأکید کردند، این حمله، پاسخ اولیه به جنایتی است که باعث پاسخ ملت فلسطین در همه میادین و صحنه‌های نبرد خواهد شد.

مقاومت فلسطین با بیان اینکه به خون شهدا و جانفشانی اسرا وفادار خواهند ماند، تصریح کردند: آرمان شهدا و اسرا در صدر اولویت رهبری مقاومت در همه شرایط قرار خواهد داشت. به دشمن هم هشدار می‌دهیم که ادامه تجاوز و ارتکاب هر جنایت یا حماقتی، با پاسخ مواجه خواهد شد و مقاومت در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد.

این در حالی است که رسانه‌های فلسطینی، بعدازظهر امروز از فعال شدن آژیرهای خطر در اراضی اشغالی فلسطین به دنبال حمله راکتی گروه‌های مقاومت خبر دادند.

منابع فلسطینی گزارش دادند که بیش از ۲۰ راکت به سمت مواضع رژیم صهیونیستی در اطراف نوار غزه شلیک شده است. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز لحظاتی بعد این گزارش را تایید کرد.

رسانه‌های صهیونیستی می‌گویند که دست‌کم یک موشک به شهرک «سدیروت» اصابت کرده و اخباری درباره جراحت شهرک‌نشینان گزارش شده است.

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد که یک خانه در سدیروت به طور کامل در پی این حمله ویران شده است. همزمان با این گزارش برخی دیگر از منابع گزارش دادند که سه خانه در سدیروت ویران شده که یکی از آن‌ها در حال ساخت بوده است.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1183706

مهمترین اخبار ایران و جهان: