نیوز سیتی!
08 اردیبهشت 1402 - 21:57

معاون رئیس جمهور: اختصاص تسهیلات ۱۵ هزار میلیارد تومانی به خوزستان / ۱۵ نفر از مدیران استان عوض می‌شوند

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: ۱۵ هزار میلیاد تومان تسهیلات برای استان نیز در نظر گرفته شد و بانکها تعهد کردند برای رونق و رشد تولید در استان این مبلغ را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور امشب در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه فعالان اقتصادی در استانداری خوزستان اظهار کرد: در دوره اول سفر استانی دولت مصوباتی خوبی منعقد شد که بیش از هشت هزار میلیارد تومان تامین اعتبار و تقدیم استان شد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین این اعتبارات در حوزه آب و بعد بخش اقتصادی است، افزود: بخشی از این پروژه‌ها در این سفر افتتاح شد و این نشان داد عزم جهادی برای کار مردم وجود دارد.

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: در دور دوم سفر استاتی تمرکز روی پیگیری مصوبات دوره قبل است و سعی کردیم تعهد عمرانی ایجاد کنیم.

وی ادامه داد در جلسات مقدماتی کارشناسی که در هیات دولت ۲۳۰ طرح و مصوبه جدید با اعتبار بالغ بر ۱۷ هزار میلیارد تومان  برای این  دوره اول سفر  تدارک دیده شده است.

منصوری تصریح کرد: حدوده ۱۰ میلیارد تومان توسط سازمان برنامه بودجه و مابقی توسط سایر دستگاه تامین می‌شود.

وی بیان کرد: ۱۵ هزار میلیاد تومان تسهیلات برای استان نیز در نظر گرفته شد و بانکها تعهد کردند برای رونق و رشد تولید در استان  این مبلغ را فراهم کنند.

منصوری عنوان کرد: یکی از دستور کار سفر دوم ارزیابی عملکرد مدیزان استان است، تقریبا در همه نشست‌ها و ملاقات های در این سفر متوجه شدیم مردم انتقادهایی به عملکرد مدیرن دارند.

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: با ارزیابی صورت گرفته و مشورتی که با استاندار داشتیم، جمع بندی این شد که ۱۵ نفر از مدیران استان باید عوض شوند تا امروز سه تا تغییر کردند و مابقی در روزهای آینده تغییر خواهند کرد تا تحولی در مدیریت استان رخ دهد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1174594

مهمترین اخبار ایران و جهان: