نیوز سیتی!
20 فروردین 1402 - 20:43

افتتاح ۱۰ قرارگاه جهادی پیشرفت منطقه‌ای در کرمان

به‌همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، ۱۰ قرارگاه جهادی منطقه‌ای در کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدعلی روح‌اللهی امروز در مراسم افتتاحیه قرارگاه جهادی پیشرفت منطقه‌ سعیدی کرمان در فرهنگسرای بنی‌هاشم شهرک سعیدی اظهار داشت: همزمان با این مراسم در سطح استان ۱۰ قرارگاه جهاد پیشرفت منطقه‌ای افتتاح شده است.

وی عنوان کرد: در سطح شهر کرمان چهار قرارگاه جهادی پیشرفت منطقه‌ای وجود دارد که یکی از آنها در منطقه سعیدی کرمان است.

روح‌اللهی بیان داشت: یکی از وظایف قرارگاه جهادی پیشرفت منطقه‌ای این است که بر اساس نیازهای آن منطقه، در زمینه رفع مشکلات منطقه برنامه‌ریزی کنند و همچنین از پتانسیل‌ها و نخبگان منطقه در جهت پیشبرد اهداف خود استفاده کنند.

 مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان کرمان گفت: یکی دیگر از وظایف گروه‌های جهادی منطقه‌ای این است که گروه‌های تخصصی جهادی منطقه را پای کار بیاورند؛ به‌عنوان مثال اگر قرار است در منطقه سعیدی مدرسه‌ای ساخته شود، ساخت این مدرسه باید توسط مهندسان جهادگری که در همین منطقه سکونت دارند، انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با مطالبه‌گری خاصی که از سوی جهادگران و مسؤولان مربوطه انجام می‌شود، در پایان سال جاری شاهد تحول بزرگ در این منطقه باشیم.

 به گزارش فارس، در این مراسم ۵۰ نفر از جهادگرانی که در طول سال گذشته با بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام همکاری داشتند، تجلیل شد.

 پایان پیام/۸۰۰۱۸/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1138850

مهمترین اخبار ایران و جهان: