نیوز سیتی!
11 فروردین 1402 - 16:18

مجلس شورای اسلامی مسیر تولیدکنندگان را هموار کند/ تلاش دشمن بر قبح‌زدایی از محرمات

امام جمعه دماوند با بیان آنکه مجلس شورای اسلامی باید با بروزرسانی قوانین در موضوع تولیدات داخلی سنگ‌ها را از سر راه تولیدکنندگان بردارد، گفت: تلاش دشمن بر قبح‌زدایی از محرمات و سست کردن بنیان خانواده‌ها معطوف شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی امام جمعه دماوند ظهر امروز  در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران ثمره مجاهدت و مقاومت و ایثارگری شهیدان و جانبازان و مبارزان اسلام خواه و وطن دوست به این کشور است و همه برای حفظ آن باید تلاش کنیم.

وی گفت: همه ما نسبت به حفظ کشور از خطرات و توطئه‌ها مسؤولیم و باید به وظیفه خود عمل کنیم، ضعف اقتصادی و کم ارزش شدن پول و وجود تورم از مشکلات خیلی مهم کشور است که هم دولت و هم مجلس و هم دستگاه قضایی و هم مردم، همه با هم باید برای برطرف شدن این ضعف تلاش کنیم.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: اقتصاد پویا با تقویت تولید ملی و حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان داخلی محقق می‌شود و مجلس شورای اسلامی باید با بروزرسانی قوانین در موضوع تولیدات داخلی سنگ‌ها را از سر راه تولیدکنندگان بردارد و امور تولیدی را تسهیل کند.

حجت‌الاسلام فتاح‌دماوندی بیان کرد: دستگاه قضایی باید با ترک فعل‌ها و فساد‌هایی که تولید کشور را مختل می‌کند، قاطعانه برخورد کند؛ برخی رانت‌ها و باندهای مخالف تولید سد راه تولیدکنندگان هستند.

وی تاکید کرد: برخی افراد در کشور هستند که از واردات بی‌رویه و غیرمنطقی سودهای کلانی به جیب می‌زنند؛ آن‌ها با تولید ایرانی مخالفند و باید شناسایی و مجازات شوند.

تلاش دشمن بر قبح‌زدایی از محرمات و سست کردن بنیان خانواده‌ها معطوف شده است

وی در ادامه اظهار کرد: در عرصه فرهنگی و اجتماعی تلاش دشمن بر قبح‌زدایی از محرمات و سست کردن بنیان خانواده‌ها معطوف شده است؛ مقوله کشف حجاب برخی افراد در جامعه دل مردم را خون کرده، کشف حجاب و متعهد نبودن به حدود پوشش، زمینه متزلزل شدن نظام خانواده را فراهم می‌کند.

امام جمعه دماوند افزود: دشمن می‌خواهد با کشف حجاب، مقدمه فسادهای دیگر اخلاقی را فراهم و سنگر به سنگر ما را به عقب نشینی وادار کند، از وزارت کشور و نیروی محترم انتظامی تقاضا داریم در موضوع کشف حجاب کوتاه نیایند و با مظاهر بی‌بند و باری و مخالف اخلاق مقابله کنند.

حجت‌الاسلام فتاح‌دماوندی با ذکر آنکه امر به معروف و نهی از منکر زبانی وظیفه همگانی است که باید به آن مقید باشیم، خاطرنشان کرد: مردم نیز در موضوع حفظ حجاب از نیروی انتظامی، دولت و دستگاه قضایی حمایت می‌کنند و هر جا لازم باشد در میدان حاضر می‌شوند.

وی در پایان گفت: در موضوعات امنیتی کشور نیز از زحمات و خدمات نیروهای اطلاعاتی، نظامی و انتظامی تقدیر و تشکر می‌کنیم و حامی آن‌ها هستیم.

پایان پیام/۶۷۰۱۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1119694

مهمترین اخبار ایران و جهان: