نیوز سیتی!
06 اردیبهشت 1402 - 20:03

تعلل در تعیین زمین بیمارستان مادر و کودک به ضرر مردم بجنورد است

بجنورد- امام جمعه بجنورد متضرر اصلی تعلل در معرفی زمین برای احداث این بیمارستان را مردم دانست و گفت: اگر تعلل صورت گیرد، ممکن است بودجه تخصیصی برای این پروژه برگشت بخورد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری عصر چهار شنبه در جمع مدیران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار داشت: بیمارستان مادر و کودک تنها برای دانشگاه علوم پزشکی استان نیست و اختصاص به همه مردم دارد و همه دستگاه‌ها و مجموعه‌های استانی باید تلاش کنند تا این زیرساخت در استان ایجاد شود.

امام جمعه بجنورد متضرر اصلی تعلل در معرفی زمین مناسب برای احداث این بیمارستان را مردم دانست و گفت: اگر در این خصوص تأخیر و تعلل صورت گیرد، ممکن است بودجه تخصیصی برای این پروژه برگشت بخورد و همه استان ضرر می‌کند لذا نیاز است جلسات فشرده گذاشته شود تا این موضوع زودتر به نتیجه برسد.

وی افزود: همه نهادها و ارگان‌ها در تأمین سلامت و درمان مردم مسئولند؛ هرچند در این خصوص پیگیری امورات و مدیریت‌ها با دانشگاه علوم پزشکی است.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: اگر بیمارستان خوبی برای مادر و کودک نداشته باشیم، مسئله‌ساز خواهد بود و هر کدام از امور دچار چالش شود، دامان همه را می‌گیرد.

حجت الاسلام نوری همچنین هفته سلامت را گرامی داشت گفت: توجه به بحث سلامت از مقوله‌های مهم در هر جامعه‌ای بوده و تأمین نیروی مجرب و توانمند و امکانات لازم از جمله زیرساخت‌های تأمین سلامت است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1170550

مهمترین اخبار ایران و جهان: