نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 14:39

نقشه صهیونیست‌ها برای برهم زدن ثبات منطقه

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: صهیونیست ها نقشه سنگینی برای برهم زدن صلح و ثبات در منطقه دارند که به کشور آذربایجان توصیه داریم که در این دام نیفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله متفکرآزاد در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۶ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، اظهار داشت: سال‌هاست که ما در منطقه در حال تنش زدایی با همسایگان هستیم و خوشبختانه دولت و مجلس به دنبال گسترده کردن روابط با همسایگان هستند.

وی بیان کرد: ما و جمهوری آذربایجان به عنوان دو کشور هم دین و دوست و همراه همیشه سعی کرده کنار یکدیگر باشیم و دوست داریم این ارتباط را حفظ کنیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صهیونیست‌ها نقشه سنگینی برای بر هم زدن صلح و ثبات در منطقه دارند، لذا به کشور آذربایجان توصیه برادرانه داریم که در این دام نیفتد. افتتاح سفارت آذربایجان در تل‌آویو یک خطای بزرگ راهبردی است که صدمه سنگینی به حیثیت جمهوری آذربایجان در میان مسلمانان زد. ما اجازه نمی‌دهیم اسرائیل با کمک آذربایجانی‌ها افکار ما را مهندسی کرده و در کار کشور ما دخالت کند.

متفکرآزاد تاکید کرد: صبر ما نیز استراتژیک است و آذربایجان باید جلوی اظهارنظر ناپخته رسانه‌ها و دولتمردان خود را بگیرد و ما می‌خواهیم این روابط حفظ شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1129394

مهمترین اخبار ایران و جهان: