نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 13:02

پایان موفقیت آمیز طرح ملی خدمات بشردوستانه هلال احمر در بوشهر

بوشهر- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: بیست و سومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان هلال احمر در بوشهر با حضور تیم‌های جوانان با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه صبح چهارشنبه در آئین اختتامیه بیست و سومین طرح ملی خدمات بشردوستانه با مسافرین نوروزی در بوشهر با تشریح اقدامات انجام شده در طرح خدمات نوروزی هلال احمر بیان داشت: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان از ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۱ در نقاط مختلف آغاز شد و تا پایان روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ ادامه داشت و با موفقیت به پایان رسید.

وی با قدردانی از داوطلبان فعال جمعیت هلال احمر در بخش‌های مختلف تصریح کرد: بدون شک همدلی و هماهنگی اعضا داوطلب و تیم‌های مختلف امدادی موجب شد تا هلال احمر استان خدمات شایسته‌ای را به هموطنان در نوروز ۱۴۰۲ ارائه دهد.

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر خاطر نشان کرد: در اجرای طرح نوروزی علاوه بر اقدامات امدادی، برنامه‌های فرهنگی مختلفی هم در استان توسط همکاران ما در هلال احمر انجام شد که قابل تقدیر است.

ایزدپناه یادآور شد: امسال بیست و سومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان هلال احمر اجرا شد و جوانان هلال احمر استان بوشهر هم با حضور فعال و درخشان خود، برگ زرین دیگری برای هلال احمر استان در خدمات بشردوستانه به ثبت رساند.

لازم به ذکر است در اجرای طرح نوروزی، در مجموع ۵ هزار و ۶۸۱ نیروی داوطلب و امدادگر هلال احمر در نقاط مختلف استان به حادثه دیدگان و گردشگران نوروزی امدادرسانی و خدمات رسانی کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1129106

مهمترین اخبار ایران و جهان: