نیوز سیتی!
04 اردیبهشت 1402 - 06:37

ظرفیت‌سازی بیش از ۲۲ هزار پورت اینترنت پرسرعت مخابرات در مریوان

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در حال حاضر ۲۲ هزار و ۸۱۶ پورت اینترنت پرسرعت ADSL مخابرات در مریوان ظرفیت‌سازی شده که ۱۹ هزار و ۸۸۵ پورت آن به مشتریان واگذار شده است.

آزاد حکمت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به نیاز مشتریان ساکن در محدوده مرکز دارسیران مریوان به استفاده از دیتای مخابرات و رفع نیازهای ارتباطی در این حوزه، اظهار کرد: با تامین تجهیزات و امکانات لازم عملیاتِ ظرفیت‌سازی و توسعه پورت‌های اینترنت پرسرعت مخابرات در این مرکز صورت گرفت.

وی افزود: با اجرای این پروژه تعداد ۳۲پورت اینترنت پرسرعت ADSL به ظرفیت قبلی موجود در این مرکز اضافه شد.

حکمت خاطرنشان کرد: این اقدام به منظور پاسخگویی سریع‌تر به نیاز و درخواست‌های ساکنین در محدوده این مرکز صورت گرفته است.

وی اعلام کرد: مخابرات منطقه کردستان در نقاط مختلف شهرستان مریوان، پروژه و عملیات‌های توسعه‌ و ارتقا زیرساخت‌های مخابراتی را همواره در دستور کار قرار داده چرا که جلب رضایت و پاسخگویی به مطالبات ارتباطی مشتریان در این شهرستان مرزی به عنوان یکی از مناطق تجاری کشور از استراتژی‌های این منطقه بشمار می‌رود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: این مجموعه با ایجاد و تقویت زیرساخت‌ها و شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی در شهرستان مرزی و گردشگر‌پذیر مریوان، برای تحقق اهداف ارتباطی در جلب رضایتمندی مشتریان و گردشگران گام‌های بلندی برداشته است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر۲۲هزار و ۸۱۶ پورت اینترنت پرسرعت ADSL مخابرات منصوبه در شهرستان مریوان ظرفیت‌سازی شده که تعداد ۱۹ هزار و ۸۸۵ پورت آن به مشتریان واگذار شده است.

حکمت اضافه کرد: در مجموع سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی برای توسعه و ارتقا زیرساخت‌های مخابراتی با هدف بهبود عملکرد در این شهرستان صورت گرفته است.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1166106

مهمترین اخبار ایران و جهان: