نیوز سیتی!
03 اردیبهشت 1402 - 20:12

درخواست ویژه سرمربی پرسپولیس بعد از شکست استقلال

بخشی از نشست خبری سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پایان دربی به گلایه از شرایط ورزشگاه آزادی و بی توجهی به این موضوع اختصاص داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در دربی شماره ۱۰۰ به نشست خبری رفت و درباره مسائل مختلف این بازی با خبرنگاران صحبت کرد.

بخشی از این نشست خبری به گلایه گل محمدی از بی توجهی به شرایط ورزشگاه آزادی اختصاص داشت که در نهایت درخواست سرمربی پرسپولیس را از مسئولان مختلف به دنبال داشت.

گل محمدی درباره شرایط حضور هواداران در ورزشگاه و بیرون ماندن تعدادی از تماشاگران یادآور شد: ورزش و فوتبال یک امر معروف است. یکی از بخش‌های مهم و حیاتی برای جامعه همین بحث ورزش و فوتبال است که طرفداران زیادی دارد. خوب است که مسئولان محترم و تصمیم گیرندگان استادیوم بسازند. الان وقتش است. الان نسازند پس کی می‌خواهند بسازند؟ هم برای استقلال، هم پرسپولیس و هم برای تیم ملی باید استادیوم مجهز بسازند. اینکه در استادیوم ۵۰ سال قبل بازی کنیم، هرجایش را نگاه می‌کنیم یک سوراخ دارد و تونل آن مثل تونل وحشت است… باید به آینده ورزش با تعهد بیشتر نگاه کنیم.

وی افزود: برای حفظ آبروی ایران هم که شده است باید دست به یک کار بزرگ بزنیم و تصمیم گیری خوب داشته باشیم که استادیوم مجهز برای استقلال، پرسپولیس و تیم ملی داشته باشیم. وقتی برای لیگ قهرمانان آسیا به کشورهای دیگر می‌رویم، فقط به در و دیوار ورزشگاه‌ها نگاه می‌کنیم. برای مملکت ما زشت است. خودم وقتی تیم‌های خارجی به استادیوم آزادی می آیند خجالت می کشم. من یک ایرانی هستم و به من بر می‌خورد و خجالت زده می‌شوم. امیدوارم مسئولان یک فکر اساسی راجع به این مسئله بکنند. شما دیدید همین استادیوم نصفه و نیمه حداقل ۶۰ هزار تماشاگر را امروز در خودش جا داد.

گل محمدی گفت: این یک سرمایه بزرگ برای ورزش ما است. از این سرمایه‌ها باید خوب استفاده کنیم و به سمت پیشرفت برویم. از ۲۰ - ۳۰ سال قبل به این‌طرف داریم پسرفت می‌کنیم و خیلی ضعیف شده‌ایم. در امکانات سخت افزاری خیلی مشکل داریم. امیدوار اتفاق خوبی بیافتد و تصمیمی بگیرند که از آبروی کشور محافظت کنند. همه مسئولان باید به این فکر کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1165806

مهمترین اخبار ایران و جهان: