نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 16:24

توافق ایران و عربستان به ثبات در امنیت منطقه کمک می‌کند

ماهشهر- امام جمعه موقت ماهشهر گفت: در توافق ایران با عربستان اصل عزت و اقتدار رعایت شد و این توافق به ثبات در امنیت منطقه کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید نزار پورموسوی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران ماهشهر اظهار کرد: روابط غرب آسیا به سمت صلح پایدار حرکت می‌کند و ارتباط میان کشورها در حال بهبود یافتن است؛ همچنین توافق اخیر ایران و عربستان به ثبات در امنیت منطقه کمک خواهد کرد.

وی افزود: باید یاد بگیریم که اگر می‌خواهیم مذاکره‌ای انجام دهیم، باید اینگونه با عزت و اقتدار به توافق برسیم و امیدواریم برکات این توافق را ببینیم.

امام جمعه موقت ماهشهر با اشاره به مراسم افطاری ایام ماه رمضان افزود: در سفره‌های رمضانی اعتدال باید رعایت شود و این سفره‌ها نباید مجلل و تشریفاتی باشد و از اقشار مختلف مردم در این سفره‌ها دعوت شود.

حجت الاسلام پورموسوی تاکید کرد: از هیأت‌ها و مواکبی که زحمت می‌کشند و از جان و دل در شب‌های قدر مایه می‌گذارند، تقاضا داریم معابر عمومی را مسدود نکنند زیرا امر مستحب نباید مانع از کار واجب مردم شود.

وی گفت: مساجد، موکب‌ها و هیئت‌ها باید تلاش کنند تا منطقه مورد استفاده خود را از نظر نظافت، پاکیزه نگه دارند و پس از پایان مراسم، منطقه را پاکبانی کنند.

حجت الاسلام پورموسوی با اشاره به حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به مسجد الاقصی و نوار غزه افزود: آیا مردم جهان این اخبار و صحنه‌های بسیار دردناک را نمی‌بینند؟ اما رزمندگان و مجاهدان فی سبیل الله جوابی در شأن و قاطعانه از غزه و لبنان به وحشی‌گری صهیونیست‌ها را دادند و امیدواریم بیش از پیش شاهد این جواب‌های قاطعانه باشیم.

وی عنوان کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، مردم دنیا خود را برای نظم جدید جهان آماده کنند چرا که آمریکا ذره ذره آب می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1133606

مهمترین اخبار ایران و جهان: