نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 18:53

کشف ۱۸۳ هزار قلم داروی احتکارشده در شهرکرد

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف ۱۸۳ هزار قلم داروی احتکارشده در یکی از انبارهای شهرکرد خبر داد و گفت: ارزش این محموله ۴۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار منوچهر امان‌اللهی گفت: در راستای اجرای طرح بازدید از انبارها و محل‌های دپوی کالا در سطح استان، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس اقتصادی از وجود یک انبار کالای احتکارشده در یکی از مناطق شهرکرد مطلع شدند. 

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ماموران برای بررسی‌های بیشتر به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از انبار مذکور ۱۸۳ هزار قلم دارو کشف کردند که پس از گذراندن مراحل قانونی به انبار اموال تملیکی در استان تحویل داده شد. 

امان‌اللهی از دستگیری یک متهم در رابطه با این پرونده خبر داد و مطرح کرد: بر اساس نظر کارشناسان، ارزش تقریبی کالای مکشوفه ۴۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است. 

وی ضمن تاکید بر ضرورت عزم همگانی در جهت مقابله با قاچاق کالا خاطرنشان کرد: پلیس استان با تمام توان با قاچاقچیان و اخلالگران در سیستم اقتصادی کشور برخورد قانونی می‌کند. 

پایان پیام/ ۶۸۰۳۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1133906

مهمترین اخبار ایران و جهان: