نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 13:42

صدای نابودی رژیم اشغالگر قدس به صراحت به گوش می‌رسد/ نعمت ولایت فقیه را قدر بدانیم

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) با بیان اینکه استقامت مردم ایران اسلامی و انسان‌های آزاده جهان در حال به ثمر رسیدن است، گفت: صدای نابودی رژیم اشغالگر قدس به صراحت به گوش می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار محمدجعفر اسدی در جمع شرکت‌کنندگان راهپیمایی روز قدس در مصلی ساری، اظهار کرد: استقلال و آزادی کشور را در شرایط کنونی مدیون رهبری و ولایت فقیه می‌دانیم.

وی تصریح کرد: کسی که در مسیر نور قرار گیرد حقیقت مطالب را درک کرده، دوست و دشمن را می‌شناسد و وزن دشمن دستش می‌آید.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) خاطر نشان کرد: بیش از چهل سال است که آمریکا به در و دیوار می‌زند و نتوانست خدشه‌ای در مسیر انقلاب اسلامی ایران ایجاد کند.

وی اضافه کرد: تا وقتی که مردم ایران اسلامی دست‌شان به دامن اهل بیت و امام علی(ع) است دشمنان ما هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

اسدی با اشاره به تقدیم بیش از ۱۰ هزار و چهارصد شهید استان مازندران به انقلاب اسلامی ایران خاطر نشان کرد: بنده رشادت‌های لشکر ۲۵ کربلا و مردم استان مازندران را شاهد بودم و قسم می‌خورم که مردانه جنگیدند.

وی اضافه کرد: رشادت‌های مردم این استان در خان‌طومان در حلب و در مناطق مختلف دفاع مقدس زبانزد خاص و عام است و بنده به حضور در این استان افتخار می‌کنم.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) ادامه داد: امام خمینی (ره) مردم ایران را از یوغ طاغوت نجات داده و مردم ایران به عنوان پرچمدار مبارزه با استکبار در جهان قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه استقامت مردم ایران اسلامی و انسان‌های آزاده جهان در حال به ثمر رسیدن است، افزود: صدای نابودی رژیم اشغالگر قدس به صراحت به گوش می‌رسد.

اسدی با اشاره به اقدامات رهبر انقلاب اسلامی در جهان اسلام گفت: نعمت ولایت فقیه را باید قدر بدانیم، بسیاری از کشورهای اسلامی به دلیل نداشتن ولایت در ادامه راه انقلاب با مشکل مواجه شدند که نمونه بارز آن انقلاب اخوان المسلمین در مصر است.

پایان پیام/۸۶۰۰۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1147694

مهمترین اخبار ایران و جهان: