نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 22:42

هیات رئیسه اتاق اصناف پردیس مشخص شد

رئیس اداره صمت شهرستان پردیس گفت: بعد از ظهر امروز انتخابات میان‌ دوره‌ای اتاق اصناف پردیس برگزار و ۴ نفر از روسای اتحادیه‌های صنفی طی ۴ سال به عنوان اعضای اصلی در این اتاق حاضر خواهند بود.

اسماعیل اردستانی، رئیس اداره صمت شهرستان پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس درخصوص نتیجه انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان پردیس اظهار کرد: با توجه به برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی و تغییر روسای این اتحادیه‌ها امروز در انتخابات میان دوره‌ای هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان پردیس ۱۰ نفر کاندیدِ حضور در هیات رئیسه این اتاق بودند.

وی گفت: طی این انتخابات که با حضور ۱۲ نفر از روسای اتحادیه‌های صنفی در محل اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس برگزار شد، محمدعلی صدقی، ناربه نظریان، علیرضا محیط مافی و سید فرید سادات‌شبیری با ۷ رای به هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان پردیس راه یافتند و با علی فرخی که از دوره گذشته در اتاق حضور داشتند، اعضای پنج نفره این اتاق را طی دوره‌ای چهار ساله تشکیل دادند.

رئیس اداره صمت شهرستان پردیس گفت: ۲ نفر از بین محمدرضا اقتداری، محمدرضا پازوکیان، مصطفی پازوکیان، رضا عبدی و مریم عربعلی که در این انتخابات با ۵ رای موفق به حضور در هیات رئیسه نشدند با قرعه کشی و یا تعامل اعضاء به عنوان اعضای علی البدل انتخاب خواهند شد.

پایان پیام/۶۷۰۱۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 1077894

مهمترین اخبار ایران و جهان: