نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 02:20

ادامه پروژه کشته‌سازی ضدانقلاب / جا زدن دانشجوی لیسانس جای دانش‌آموز مسموم

ضدانقلاب بار دیگر پروژه کشته‌سازی را برای رسیدن به اهداف شومش در دستور کار قرار داده است.

از شایعه تا واقعیت: ماجرای مسمومیت دانش آموزان از یک طرف باعث دلهره خانواده‌ها شده و از طرف دیگر فرصت سوء استفاده به سودجویان و ضدانقلاب را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی فراهم آورده است.

به تازگی ضدانقلاب برای تشویش افکار عمومی و افزایش اضطراب اولیای دانش‌آموز، دست به انتشار شایعه‌ای جدید زده است. درحالی که ساناز جمشیدی دارای دو مدرک لیسانس طی روزهای گذشته بر اثر بیماری جان باخته، رسانه‌های معاند وی را کشته مسمویت‌های اخیر دانش‌آموزی جا زدند.

 

پدر ساناز جمشیدی نیز در گفت‌وگویی ضمن تکذیب و همچنین محکومیت این شایعه از کاربران فضای مجازی  خواست تا چنین دروغی را منتشر نکنند.

 

پیش از این نیز تعدادی از سردمداران اپوزیسیون مدعی شدند فاطمه رضایی، دیگر دانش‌آموز کشورمان بر اثر مسمومیت‌های اخیر جان باخته است.

 

درحالی که طبق صحبت‌های پزشک معالج و همچنین خانواده، این دانش‌آموز کشورمان  اصلاً در سه هفته آخر حیاتش به مدرسه نرفته بود و علائم بیماری وی شباهتی به مسمومیت‌های دانش‌آموزان مسموم شده نداشت. حتی پدر و برادر فاطمه رضایی همچنین از فتنه انگیزی افرادی مانند علی کریمی، اعلام  انزجار کردند.

 

پر واضح است که دشمنان سعی دارند تا با چنین پروژه‌هایی اتفاقاتی مانند آن چه به بهانه فوت مهسا امینی در کشور به راه انداختند، را کلید بزنند.

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1073106

مهمترین اخبار ایران و جهان: