نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 19:36

ایرانیان هیچگاه گرفتار بن بست نمی‌شود/ وقت اتحاد است

همدان- نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه تاریخ ایرانیان ثابت کرده که ایرانیان هیچگاه گرفتار بن بست نمی‌شود؛ گفت: امروز زمان اتحاد و در کنار هم بودن برای از بین بردن مشکلات است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی شنبه در اولین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان همدان با بیان اینکه کمتر شخصی در تاریخ اسلام وجود دارد که همانند امام علی (ع) در عرصه‌های تولیدی فعالیت داشته باشد؛ اظهار کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که دخالت دولت در عرصه اقتصاد به کمترین میزان خود برسد، چرا که بسیاری از آسیب‌هایی که امروز با آن روبرو هستیم نشأت گرفته از این موضوع است.

وی با بیان اینکه از مهم‌ترین مشکلات تولیدکنندگان، ساختارهای اقتصادی و بروکراسی اداری است‌؛ ادامه داد: امروز بزرگترین خدمت دولت به تولیدکنندگان، اصلاح این ساختار و ساز و کار است‌.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: در شرایطی که مشکلی وجود ندارد مدیریت کار سختی نیست، مهم مدیریت در زمان مشکلات و تحریم‌ها است که در آن مدیر قوی به خوبی مشخص می‌شود.

آیت الله شعبانی موثقی تصریح کرد: مسئولان از توان و تجربه تولیدکنندگان برای از بین بردن مشکلات استفاده کنند.

امام جمعه شهر همدان با بیان اینکه تاریخ ایرانیان ثابت کرده که ایرانی هیچگاه گرفتار بن بست نمی‌شود؛ گفت: امروز زمان اتحاد و در کنار هم بودن برای از بین بردن مشکلات است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1086994

مهمترین اخبار ایران و جهان: