نیوز سیتی!
24 اسفند 1401 - 13:29

شدت آسیب‌ حوادث چهارشنبه‌سوری در اردبیل کاهش یافته است

اردبیل- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اردبیل گفت: هر چند از لحاظ تعداد حوادث نسبت به سال گذشته آمار چهارشنبه‌سوری افزایش یافته اما شدت این آُسیب‌ها کمتر از سال‌های گذشته است.

سعید مهری در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در حوادث چهارشنبه آخر سال در استان اردبیل ۱۵۳ نفر مصدوم شده بودند که با تلاش همکارانمان در شهرهای مختلف استان، به سرعت به مراکز بیمارستانی و درمانی منتقل شدند.

وی تصریح کرد: هیچ‌گونه مرگ و میری را در حوادث چهارشنبه آخر سال در استان شاهد نبودیم و از ۱۵۳ مصدوم حوادث شب گذشته تنها ۱۰ نفر در چهار شهر استان بستری هستند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اردبیل گفت: هم اکنون ۱۰ نفر مصدوم در بیمارستان فاطمی اردبیل و بیمارستان‌های پارس‌آباد، مشگین‌شهر و خلخال بستری هستند که امیدواریم هر چه سریع‌تر شاهد مداوا و درمان کامل آنها باشیم.

مهری بیشترین آسیب‌های حوادث شب گذشته را از ناحیه دست و چشم عنوان کرد و افزود: همچنان به رغم توصیه‌ها و تاکیدها، ما با آمار بالای مصدومیت‌ها روبه‌رو بودیم که نسبت به سال گذشته ۳۳ نفر افزایش مصدومان را داشتیم اما از لحاظ شدت آسیب نسبت به سال‌های گذشته، در حوادث امسال شرایط بهتری را شاهد بودیم.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اردبیل در مورد کودک آسیب‌دیده ۲ ساله مشگین‌شهری نیز خاطرنشان کرد: وضعیت او مناسب است ولی تلاش می‌کنیم زمینه انتقال او را به اردبیل و ادامه مداوا در بیمارستان‌های مرکز استان فراهم کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1094606

مهمترین اخبار ایران و جهان: