نیوز سیتی!
24 اسفند 1401 - 10:42

برگزاری همایش تکریم از شبانان و گله‌داران سمنان/ تقدیم 281 شهید عشایر به انقلاب

همایش تکریم از شبانان و گله‌داران عشایر استان سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهمیرزاد، همایش تکریم از شبانان و گله‌داران عشایر استان سمنان صبح امروز با حضور معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی سپاه، استاندار سمنان، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان و سایر مسؤولان آغاز شد.

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این همایش با بیان اینکه عشایر یکی از باوفاترین اقشار به نظام و انقلاب هستند، گفت: عشایر سربازان خط مقدم اقتصاد کشور هستند.

وی افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه بر همراهی عشایر بوده و در چهار سال گذشته، عشایر علی‌رغم همه مشکلات ایجادشده، قدرتمندتر از گذشته پای آرمان‌های انقلاب ایستادند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: هدف از برگزاری این همایش، تکریم شبانان و عشایر استان و برپایی میز خدمت برای رفع مشکلات این قشر است.

دامغانی با اشاره به اینکه استان سمنان 281 شهید عشایر به انقلاب تقدیم کرده است، عنوان کرد: یک هزار و 950 نفر جانباز و ایثارگر عشایر از استان سمنان هستند که در طول دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به امام زمان (عج) و ائمه اطهار (ع) است، اظهار کرد: ملت ایران زیر سایه انقلابی که توسط امام خمینی(ره) رقم خورد، زیست می‌کنند و با حضور خود در میدان، از زیر سلطه طاغوت بیرون آمدند.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1094206

مهمترین اخبار ایران و جهان: