نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 09:50

ارسال سوژه از شما پیگیری از ما / شهروند خبرنگار خبرگزاری فارس باشید

خبرگزاری فارس به عنوان یک رسانه مردمی و مطالبه گر آماده دریافت و سپس پیگیری مطالبات و سوژه‌های شما و همراهیتان با مردم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، خبرگزاری فارس یک رسانه مطالبه گر و مردمی است که وظیفه اصلی خود را رسیدگی به امور مردمی می‌داند و سعی در حل مشکلات به وجود آمده برای مردم می‌کند.

بنا بر این بخشی را با عنوان شهروند خبرنگار مطرح کرده و در انتظار مطالبات و سوژه‌های مردمی است و تا به حال نیز مطالب متعددی از سوی شهروند خبرنگاران عنوان شده است که وضعیت کوچه‌ها و خیابان‌های روستای کرونی در بارش‌های اخیر، وضعیت نامطلوب برخی جاده‌ها مانند جاده تخت طاووس به ارسنجان یا وضعیت نامطلوب جاده فراشبند به روستای آویز در محور فراشبند-کازرون، وضعیت نامطلوب تونل اباصالح المهدی (تونل اقلید به یاسوج)، نبود وسایل حمل و نقل عمومی برای منطقه لپویی، کمبود خوابگاه برای مجموعه خوابگاهی دخترانه فنی دولتی الزهرا، تاخیر در ساخت ورزشگاه روستای دهنو که چندین بار از سوی خبرگزاری فارس و مردم مطرح شده است و امید است طبق وعده‎‌ها مشکل حل شود و وضعیت کوچه‌ها و خیابان‌های برخی مناطق سپیدان یا اطراف آن از مهمترین این سوژه‌ها است.

از میان این موارد خبرگزاری فارس برخی از آن ها را پیگیری کرده و گزارش و نتایج آن‌ها منعکس شده و موارد باقیمانده نیز در دست پیگیری است.

همچنین خبرگزاری فارس در استان فارس منتظر و آماده پیگیری هر مطالبه و سوژه در ارتباط با اخبار و احوالات استان فارس از سوی شما مردم گرامی است و شما می‌توانید به خبرگزاری فارس به عنوان یک خبرگزاری مطالبه گر و مردمی اعتماد کنید و در هر نقطه از استان فارس که هستید شهروند خبرنگار این مجموعه باشید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1065650

مهمترین اخبار ایران و جهان: