نیوز سیتی!
07 اسفند 1401 - 00:52

جانبازان، شهیدان زنده و اسوه‌های ایثار و فداکاری هستند

تولیت آستان قدس رضوی گفت: جانبازان، شهیدان زنده و اسوه‌های ایثار و فداکاری هستند که به گردن ملت ایران حق‌دارند دیدار با جانبازان و تقدیر از ایثارگری‌ها و جان‌فشانی‌های آنان حداقل کاری است که می‌توان انجام داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام احمد مروی روز شنبه در دیدار با جمعی از جانبازان آسایشگاه امام خمینی(ره) مشهد اظهار کرد: عزت و استقلال کشور مدیون رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های ایثارگران و جانبازان و شهدا است، ایثارگران و جانبازان کشور بسیار خوب از عهده امتحان الهی در دوران دفاع مقدس برآمدند و خداوند مدال پرافتخار جانبازی را به آنان عنایت کرد.

وی اظهار کرد: جانبازان با اقتدا به حضرت ابوالفضل(ع) درراه دفاع از اسلام و کشور ازخودگذشتگی، بردباری‌ و ایستادگی کردند و برای رضای الهی از سلامت و تندرستی و جان خود گذشتند.

تولیت آستان قدس رضوی تأکید کرد: جانبازان، شهیدان زنده و اسوه‌های ایثار و فداکاری هستند که به گردن ملت ایران حق‌دارند دیدار با جانبازان و تقدیر از ایثارگری‌ها و جان‌فشانی‌های آنان حداقل کاری است که می‌توان انجام داد.

تولیت آستان قدس رضوی در جریان این بازدید با تعدادی از جانبازان حاضر در این مجتمع گفت‌وگو و پای سخنان آنان نشست و در پایان از مجاهدت‌های آنان و همچنین کارکنان این مجتمع با اهدای هدایای متبرک تجلیل کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1057406

مهمترین اخبار ایران و جهان: