نیوز سیتی!
01 فروردین 1402 - 17:56

اسکان ٢٢۶ هزار نفر توسط ستاد اسکان آموزش و پرورش فارس

شیراز- مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: از آغاز اسکان مسافران نوروزی تا اول فروردین ١۴٠٢ بیش از ٢٢۶ هزار نفر روز در مدارس و اماکن آموزش و پرورش فارس اسکان داده شدند. 

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خلیل عسکری بیان کرد: از آغاز فعالیت ستاد اسکان آموزش و پرورش فارس بیش از ٨۰ هزار و ۶٠٠ نفر در قالب ۲۳ هزار خانواده در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش فارس اسکان داده شده‌اند.

عسکری تاکید کرد: بیشترین آمار اسکان در مدارس استان مربوط به شب تحویل سال و اسکان ٣۴ هزار نفر در مدارس و مراکز اقامتی آموزش و پرورش است.

رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان فارس گفت: تقریباً تمام کلاس‌های درس پیش بینی شده در شیراز تکمیل شدند و بلافاصله مدارس جدیدی مجهز و وارد چرخه اسکان شدند.

عسکری همچنین به امکانات پیش بینی شده برای اسکان مهمانان در کلاس‌های درس نیز اشاره کرد و گفت: تعداد ۱۹ هزار تخته فرش، ۵ هزار یخچال، ۹۰۰ دستگاه اجاق گاز در مدارس و کلاس‌های محل اسکان قرار داده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: بیش از دو هزار و ۴٠٠ تن از فرهنگیان استان فارس کار پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی را برعهده دارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1103150

مهمترین اخبار ایران و جهان: