نیوز سیتی!
29 اسفند 1401 - 15:49

تکمیل واحدهای مسکن ملی مهمترین اولویت استان است

زنجان-استاندار زنجان گفت: تکمیل و تحویل واحدهای مسکن ملی از جمله مهمترین اولویت‌های استان است که به صورت ویژه مورد نظارت و بررسی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن افشارچی در دیدار با جمعی از متقاضیان نهضت ملی مسکن، گفت: تکمیل و تحویل واحدهای مسکن ملی از جمله مهمترین اولویت‌های استان است که به صورت ویژه مورد نظارت و بررسی قرار دارد.

وی با اشاره به اهمیت طرح مسکن ملی، افزود: تیم متمرکز خاص استانداری مستقر در معاونت عمرانی، همه مسائل مربوط به مسکن ملی را به خوبی رصد می‌کند.

افشارچی اضافه کرد: انرژی زیادی نسبت به این طرح صرف کرده ایم و خوشبختانه روند اجرای پروژه ها در استان از پیشرفت چشمگیری برخوردار است.

استاندار زنجان چند روز گذشته از پروژه واحدهای مسکن ملی در شرق زنجان نیز بازدید و بر تسریع در تکمیل طرح ها تاکید کرد.

از معماری و نماهای ساختمانی بسیار خوبی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده شده است

وی با بیان اینکه بنده به جد پیگیر رفع مشکلات متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان هستم و مدیرکل راه و شهرسازی استان برنامه واگذاری واحدهای نهضت ملی مسکن را به خوبی مدیریت و طرح ریزی کردند، تصریح کرد: از اوایل سال آینده هر سه ماه یک بار تعداد هزار واحد مسکونی را به متقاضیان تحویل خواهیم داد و اگر مشکلات مالی هم باشد توقف نخواهیم کرد و کارها را جلو می بریم و به پیمانکاران زحمت زیادی خواهیم داد.

استاندار زنجان تصریح کرد: پیشرو بودن استان زنجان در اجرای پروژه عظیم نهضت ملی مسکن در سطح کشور باعث شده مشکلات را اول از سایر استان‌ها لمس کنیم و مردم باید شرایط کشور را درک کنند.

افشارچی با بیان اینکه این استان از سال آینده تحویل واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن را آغاز می‌کند، یاد آور شد: خوشبختانه به کیفیت ساخت و سازها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان به خوبی توجه شده است.

وی با بیان اینکه در پروژه‌های نهضت ملی مسکن از مصالح با کیفیت در ساخت و ساز استفاده شده و نسبت به واحدهای مسکونی شخصی ساز و مسکن مهر بسیار با کیفیت تر است، افزود: امتیاز مهم پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده از مصالح با کیفیت است و همچنین از معماری و نماهای ساختمانی بسیار خوبی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1101850

مهمترین اخبار ایران و جهان: