نیوز سیتی!
22 اسفند 1401 - 18:06

سیاست زدگی و سیاست بازی در دانشگاه ها یک افت است

گنبدکاووس - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: حاکم شدن سیاست زدگی و سیاست بازی در مدیریت دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی یک آفت و دغدغه مخرب تلقی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر بعدازظهر دوشنبه در آئین معارفه و تکریم رئیس دانشگاه دولتی گنبدکاووس باحضور «محمدعلی زلفی گل» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهارکرد: جریان علم و تحقیق، جریان آرمان گرایی و آرمان خواهی است و سیاست زدگی و سیاست بازی در دانشگاه‌ها مورد تأیید نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان افزود: منویات رهبر معظم انقلاب باید از سوی دانشجویان و استادان مراکز آموزش عالی کشور و استان گلستان به عنوان یک نقشه راه، مورد استفاده قرار بگیرد تا شاهد تعالی دانشگاه‌ها باشیم.

وی گفت: عدالت محوری و توزیع عادلانه پست‌های مدیریتی در گلستان و شهرستان‌های آن محسوس است و در این خصوص در زمره استان‌های پیشرو قرار داریم.

مهاجر گفت: ۳۵۲ هزار هکتار از جنگل‌های استان دچار ۶ نوع افت هستند که این آفات تشدید کننده آتش سوزی درختان جنگلی محسوب می‌شوند.

مهاجر ادامه داد: با مشخص شدن نوع آفت‌ها، عملیات مبارزه و جلوگیری از گسترش بیشتر آنها از سال آینده با پیش‌بینی اعتبارات لازم انجام خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1091050

مهمترین اخبار ایران و جهان: