نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 20:52

نیروی زمینی سپاه در بشاگرد بیمارستان صحرایی مستقر می کند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه گفت: نیروی زمینی سپاه یک بیمارستان صحرایی بزرگ با بیش از 200 نفر کادر درمانی را در بشاگرد مستقر می کند تا یک هفته خدمات رایگان درمانی در رشته های مختلف به مردم ارائه کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه منطقه ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه عصر امروز اظهار کرد: نیروی زمینی سپاه یک بیمارستان صحرایی کانتینری بزرگ با ظرفیت 64 تختخواب برای مدت یک هفته در بشاگرد مستقر می کند که خدمات رایگان امدادی در بخش های مختلف تخصصی و فوق تخصصی ارائه کند.

به گفته وی، در این بیمارستان فوق تخصصی سیار که بزرگ ترین بیمارستان کانتکسی سپاه در کشور نیز بشمار می رود، خدماتی شامل قلب و عروق، زنان و زایمان اطفال، دندان‌پزشکی، چشم پزشکی، اعصاب و روان، ارتوپد، پزشک داخلی، پزشک عمومی و جراح عمومی و نیز تجهیزات تشخیصی ام آر آی سیار و سی تی اسکن ارائه می شود و در بخش های جراحی نیز امکانات لازم برای انجام اعمال جراحی نیز وجود دارد.

سردار مارانی افزود: بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه از 6 اسفندماه به مدت یک هفته در بشاگرد فعالیت خواهد کرد و پیش بینی می شود که بیش از 5 هزار خدمت درمانی رایگاه را ارائه کند.

به گزارش فارس، نیروی زمینی سپاه با محوریت قرارگاه مدینه منوره تاکنون دو بیمارستان صحرایی فوق تخصصی در قشم و توکهور و هشتبندی مستقر کرده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1051306

مهمترین اخبار ایران و جهان: