نیوز سیتی!
28 اسفند 1401 - 10:59

اقدامات فرهنگی برای کاهش تصادفات در نوروز انجام شود

بوشهر- فرماندار بوشهر گفت: اقدامات فرهنگی برای کاهش تصادفات در نوروز انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی صبح یکشنبه در آئین افتتاح پویش همراهان سفر ایمن در بوشهر اظهار داشت: باید از همه ظرفیت‌ها برای کاهش وقوع تصادفات در استان بوشهر انجام شود.

فرماندار بوشهر تأثیر فرهنگ و تبلیغات را در کاهش تصادفات بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: اقدام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با همراهی ستاد اقامه نماز جهت برگزاری پویش همراهان ایمن قابل تقدیر است.

رحیمی توجه به ارزش‌های دینی و مذهبی، را از دیگر اهداف این پویش دانست و گفت: امیدواریم با به کار گیری هنر در خدمت ایمنی برای ایجاد جاذبه‌های جاده‌ای و ترغیب مسافران به توقف در مسیر، شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای باشیم.

سجادی منش مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز در این مراسم برپایی پویش همراهان سفر را قابل تقدیر دانست و ابراز امیدواری کرد در پایان سفرهای نوروزی، شاهد کاهش قابل توجه حوادث رانندگی باشیم.

آئین افتتاح پویش همراهان سفر ایمن با حضور فرماندار بوشهر، مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و گردشگری، رئیس پلیس راه استان و جمعی از مسافران نوروزی در مجتمع خدماتی-رفاهی بین راهی افراشته برگزار شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1099950

مهمترین اخبار ایران و جهان: