نیوز سیتی!
28 اسفند 1401 - 11:56

٢٢ وقف جدید به ارزش ٢٠٠ میلیارد تومان در فارس ثبت شد

شیراز- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: طی سال ١۴٠١ بیش از ٢٢ وقف جدید به ارزش ٢٠٠ میلیارد تومان در فارس به ثبت رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عباس موسوی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: طرح ضیافت بهاری از ٢۵ اسفند ماه ١۴٠١ لغایت سوم اردیبهشت ماه ١۴٠٢ در استان فارس اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: اجرای طرح ضیافت بهاری در ٢۴٠ بقعه متبرکه، برگزاری مراسم تحویل سال در ۶٠ بقعه متبرکه، آمادگی ١٧٠ زائر سرای برای پذیرایی از مسافرین نوروزی و ایجاد ٢٠٠ کمپ زائر سرا از دیگر برنامه‌های است که توسط اوقاف و امور خیریه استان انجام خواهد شد.

موسوی تاکید کرد: ایجاد خیمه‌های معرفت دینی از دیگر برنامه‌هایی است که توسط اوقاف و امور خیریه استان فارس همزمان با نوروز و ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

وی از اجرای برنامه «خدیجه مادر امت» به صورت اختصاصی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

موسوی عنوان کرد: ویژه برنامه‌های سالروز شهادت امام علی (ع) و احیای شب‌های قدر از دیگر ویژه برنامه‌های اختصاصی است که در بقاع متبرکه استان فارس اجرایی می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس در خصوص ارائه خدمات درمانی نیز متذکر شد: بیش از سه هزار میلیارد تومان دارو از محل موقوفات نمازی در استان فارس خریداری و در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

وی یادآور شد: ٢٢ وقف جدید در استان فارس به ارزش بیش از ٢٠٠ میلیارد تومان ثبت شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1100050

مهمترین اخبار ایران و جهان: