نیوز سیتی!
23 اسفند 1401 - 10:12

۱۱۳ معبر کرج دارای خاموشی مقطعی و کلی است

کرج- رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج با تاکید به لزوم همکاری بیشتر از سوی دستگاه‌های خدمات رسان گفت:۱۱۳ معبر کرج دارای خاموشی مقطعی و کلی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رحیمی صبح سه‌شنبه درجلسه بررسی روشنایی معابر سطح شهر که با حضور اعضای کمیسیون عمران و معاون بهره برداری شرکت توزیع برق استان البرز تشکیل شد گفت: با توجه به گلایه متعدد شهروندان محترم، موضوع روشنایی معابر جز دغدغه‌های مدیریت شهری کرج می‌باشد که در سنوات گذشته با شرکت توزیع برق استان البرز تفاهم نامه‌ای منعقد شده و برای اینکه خدمات دستگاه‌های خدمات رسان یک تطابق با مدیریت شهری داشته باشد از سوی دستگاه‌های مربوطه همکاری و هماهنگی لازم با مدیریت شهری را می‌طلبد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل اضافه کرد: طی استعلامی که از ۱۰ منطقه شهرداری در خصوص روشنایی معابرصورت گرفت بیش از ۱۱۳ معبر خاموشی کلی و یا مقطعی در سطح شهر گزارش شده است که به دغدغه و خواسته شهروندان محترم تبدیل شده با توجه به اینکه شرکت توزیع نیروی برق متولی اصلی روشنایی معابر می‌باشد انتظار می‌رود حداکثر سعی و تلاش در این مجموعه بکار گرفته شود تا نقطه دغدغه مدیریت شهری و شهروندان محترم برطرف شود.

دبیر کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج خواستار به روز رسانی تفاهم نامه فی مابین با توجه به قانون اخیر درآمد پایدار شد و افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان البرز هر چه سریع‌تر نسبت به اصلاحات خاموشی‌ها اقدام و در خصوص معارضات تاسیساتی پیگیری بعمل آورد.

علیرضا رحیمی در پایان یادآور شد: پارلمان مدیریت شهری از دو دستگاه خدمات رسان (اداره کل راهداری استان -شرکت توزیع نیروی استان البرز) جهت رفع دغدغه و مشکلات شهروندان دعوت بعمل آورده و به زودی از دیگر دستگاه‌های خدمات رسان در راستای تکریم ارباب رجوع دعوت خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1091906

مهمترین اخبار ایران و جهان: