نیوز سیتی!
25 اسفند 1401 - 18:10

سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش ورامین سال آینده بومی سازی شود

ورامین- فرماندار ویژه ورامین گفت: سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش ورامین سال آینده بومی سازی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش ورامین که با حضور علی عباسی مدیر آموزش و پرورش ورامین و اعضای شورای آموزش و پرورش در سالن جلسات برگزار شد، اظهار داشت: در سال آینده باید به موضوعات تربیتی و معرفتی توجه بیشتر شود و این امر به جدیت از سوی آموزش و پرورش پیگیری شود چرا که آموزش و پرورش در محور اصلی این موضوع قرار دارد.

وی افزود: توجه به سند تحول بنیادین و بومی سازی آن در مدیریت آموزش و پرورش ورامین باید یکی از اصول و راهکار برای سال آینده قرار گیرد چرا که رهبر معظم انقلاب نیز بر پیشبرد اهداف آموزش و پرورش بر اساس سند تحول بنیادین تاکید دارد.

معاون استاندار تهران از اجرای مدل حکمرانی محله محور از سال آینده در شهرستان ورامین خبر داد و افزود: مدل حکمرانی محله محور از سال آینده در شهرستان ورامین به اجرا خواهد آمد که داری سه محور اساسی می‌باشد که یکی از آنها مدرسه و دو ضلع دیگر مسجد و منزل است؛ هر سه با قرار گرفتن در کنار هم، موضوعات اساسی به ویژه فرهنگی اجتماعی قابل پیگیری و مدیریت است.

درویشی ضمن اشاره به توجه آموزش و پرورش در دولت سیزدهم خاطر نشان کرد: در دولت سیزدهم توجه به آموزش و پرورش در اولویت قرار گرفت که یکی از اقدامات مهم را می‌توان رتبه بندی معلمان دانست که پس از سال‌ها صورت گرفت و به طور کاملاً انجام شد که اکنون نیز در حال پیگیری است.

فرماندار ویژه ورامین تسهیل در امور اداری احداث مدارس خیرساز را مهم دانست و خاطرنشان کرد: احداث مدارس جدید در سطح شهرستان با استفاده از ظرفیت خیران، باید با تسهیل در امور اداری خبرسازان همراه شود و این موضوع توسط اداره آموزش و پرورش قابل پیگیری است.

مجید درویشی عنوان داشت: آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱ اقدامات و فعالیت‌های خوبی انجام داد که باید این اقدامات برای سال آینده باید استمرار داشته باشد و پیگیری شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1096394

مهمترین اخبار ایران و جهان: