نیوز سیتی!
25 اسفند 1401 - 13:24

دهمین اردوی جهادی دانشجویان فارس در نوروز برگزار می شود

شیراز- مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: دهمین دوره اردوهای جهادی دانشجویان استان فارس تا پایان تعطیلات نوروز در مناطق کم برخوردار ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید یوسفی بیان کرد: از ۲۳ اسفندماه امسال اردوهای جهادی دانشجویی آغاز شده است و این رویداد با عنوان "عهد خدمت" تا روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد.

یوسفی گفت: از دهه فجر تا پایان سال جاری بیش از ۱۰۷ گروه جهادی دانشجویی از استان فارس در مناطق کم برخوردار خدمت رسانی کرده‌اند که در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه، طی نوروز پیش رو، حدود ۱۳۰۰ دانشجوی دانشگاه‌های مختلف فارس، در قالب گروه‌های جهادی به مناطق کم برخوردار هجرت می‌کنند، افزود: این دانشجویان در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، سلامت، بهداشت و درمان، دامپزشکی، تربیت و آموزش و… خدمت‌رسانی خواهند کرد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: اردوهای جهادی یک روزه دانشجویان فارس در حاشیه شهر نیز در قالب طرح جمعیت امام حسن مجتبی (ع) برگزار شده و ادامه دارد.

او با بیان اینکه در انتخاب عرصه‌های خدمت‌رسانی، نیاز واقعی مردم و منطقه هدف در نظر گرفته شده است ادامه داد: جلسات مختلفی در قالب قرارگاه عهد خدمت دانشجویی و قرارگاه‌های پشتیبانی از اردوهای جهادی نوروزی در راستای کیفیت بخشی به برنامه جهادی برگزار شد.

یوسفی با تاکید بر بسترسازی برای تربیت مجموعه وسیعی از مدیران جهادی تراز انقلاب اسلامی از طریق اردوهای جهادی و ایجاد نشاط انقلابی و امید آفرینی میان آحاد جامعه، تصریح کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۲ فرصت مناسبی برای ایجاد بستر در راستای رشد و بالندگی جوانان جهادی در اردوهای جهادی فراهم شده، از این رو اقدامات لازم در راستای فعالیت‌های قرارگاهی در نقاط مختلف اعم مناطق محروم، کم برخوردار و آسیب دیده، انجام شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1096150

مهمترین اخبار ایران و جهان: