نیوز سیتی!
03 فروردین 1402 - 11:33

تردد در جاده‌های استان بوشهر افزایش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از افزایش 20 درصدی تردد در جاده‌های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 4 میلیون و ۴۹۹ هزار و ۵۷۷ دستگاه وسیله نقلیه از ابتدای طرح نوروزی تاکنون در جاده‌های استان بوشهر تردد کردند.

وی افزود: بر اساس تحلیل تردد در ۶۰ جاده اصلی مجهز به تردد شمار برخط استان بوشهر، از ابتدای طرح نوروزی تاکنون تردد در جاده‌های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۰ درصد افزایش دارد. 3 میلیون و ۹۳۱ هزار و ۱۴۹ دستگاه وسیله نقلیه در این مدت به استان بوشهر وارد و 3 میلیون و ۴۱۳ هزار و ۳۲ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شده و بقیه ترددها نیز درون استانی است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تعداد وسایل نقلیه ورودی و خروجی از این استان در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۲۲ و ۲۵ درصد افزایش دارد. میانگین سرعت متوسط خودروهای عبوری از جاده‌های استان بوشهر در این مدت را ۸۳ کیلومتر بر ساعت بوده‌اسست و ورودی و خروجی مرکز استان (محور چغادک- بوشهر و بالعکس) پرترددترین جاده استان بوشهر بود و رفت و برگشت محورهای بوشهر- دیر و بوشهر-گناوه در رتبه‌های بعدی هستند.

وی اعلام داشت: 4 هزار و ۳۳۶ کیلومتر انواع بزرگراه، راه اصلی، فرعی و راه روستایی در استان بوشهر وجود دارد که از طریق ۶۰ دستگاه تردد شمار، ۱۹ دوربین نظارت تصویری، سه سیستم توزین در حال حرکت و ۴۸ سامانه ثبت تخلف در محورهای استان بوشهر مورد پایش برخط است.

پایان خبر/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1105850

مهمترین اخبار ایران و جهان: