نیوز سیتی!
03 فروردین 1402 - 00:03

ثبت بیش از یک میلیون تردد در محورهای مواصلاتی ایلام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: دریک هفته اخیر، یک میلیون و ۱۴۱ هزار تردد در جاده های ایلام به ثبت رسیده است.

سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: دریک هفته اخیر، یک میلیون و ۱۴۱ هزار تردد در جاده های ایلام به ثبت رسیده است که نسبت به  مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد رشد داشته است.

وی افزود: ۱۳ هزار و ۷۲۵ خودرو از ۲۴ اسفندماه سال گذشته  تا اول فروردین ماه سال جاری وارد استان شده  و ۱۱ هزار و ۴۵۵ خودرو نیز از استان  ایلام خارج شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام ادامه داد: همچنین  با توجه به آمار ارائه شده در این مدت میزان هشت درصد ورود خودرو به استان ایلام و سه درصد خروج وسایل نقلیه از این استان افزایش یافته است. 

چشمه خاور با تاکید بر اینکه بیشترین میزان تردد این مدت در محورهای ایلام - چوار و ایلام - مهران بوده است، گفت: طی روز گذشته (اول فروردین) ۱۵۷ هزار و ۹۶۰ خودرو در محورهای استان تردد کرده‌اند.

وی در پایان گفت:  تعداد میزان تردد یادشده  وسایل نقلیه دراول فروردین ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد رشد یافته است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1105350

مهمترین اخبار ایران و جهان: