نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 15:36

داوری: هیچ وقت زیاده خواه نبودیم/ اجازه تصمیمات مغرضانه را نمی‌دهم

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: ما هیچ وقت زیاده خواه نبودیم و همیشه حق خودمان را خواستیم و گرفتیم.

جواد داوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حاشیه حضور در چهل و چهارمین جشن سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: اول از همه سالگرد انقلاب اسلامی را به همه مردم ایران تبریک می گویم. فکر می‌کنم بعد از این همه اتفاقات ناخوشایندی که رقم خورد و پس از آن هم تحریم وزیر ورزش نشان داد که عداوت دشمن با ایران دیرینه است. امیدوارم این جمعیت امروز نشان دهنده این است که ما مردم خوب و مهربانی هستیم. ما هیچ وقت زیاده خواه نبودیم و همیشه حق خودمان را خواستیم و گرفتیم. این موضوع یکی آرمان های انقلاب بود که رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) به دنبال آن بودند.

وی در خصوص انتخابی جام جهانی که پیش روی تیم ملی است، گفت: ما یک پنجره بسیار مهمی پیش رو داریم که هفته آینده تیم ملی بسکتبال کشورمان عازم ژاپن و بعد از آن هم راهی  هنگ کنگ خواهد شد تا با تیم ژاپن و چین تایپه دیدار کند.

داوری درباره حاشیه های به وجود آمده در خصوص دعوت بازیکنان به تیم ملی عنوان کرد: در خصوص نفرات دعوت شده به تیم ملی باید بگویم که نظر کادر فنی مهم است و هیچ غرض ورزی در این میان وجود ندارد. ما کشور ایران هستیم و خودم چون ورزشی بودم اجازه نمی دهم  تصمیمات مغرضانه گرفته شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1033494

مهمترین اخبار ایران و جهان: