نیوز سیتی!
26 اسفند 1401 - 16:59

امام جمعه میناب: عید باستانی نوروز مورد تأیید متون دینی ما است

امام جمعه میناب گفت: عیدنوروز، عیدباستانی است و مورد تایید متون دینی ما قرار گرفته است و باید از فرصت نو شدن طبیعت برای نو شدن حال خویش و نزدیکی هرچه بیشتر به خدا بهره بگیریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان گفت: مسئولان وابستگی اقتصاد ما را از نفت نجات دهند تا اقتصاد وابسته به نفت نباشد.

وی به آغاز سال نو اشاره کرد و افزود: عیدنوروز، عیدباستانی است و مورد تایید متون دینی ما قرار گرفته است و باید از فرصت نو شدن طبیعت برای نو شدن حال خویش و نزدیکی هرچه بیشتر به خدا بهره بگیریم.

حجت الاسلام ابراهیمی اضافه کرد: آغاز بهار طبیعت یک پیوندی با خداشناسی دارد و باید هر روز ما در تمام ابعاد از دیروز بهتر شود و از تحول طبیعت باید برای تحول خودمان درس بگیریم.

خطبب جمعه میناب گفت: مسئولین فرهنگی شهر پویش شهر ما روزه داراست را راه اندازی و تبلیغات کنند و تلاشمان این باشد که در رمضان، از فرصت های افطار تا سحر برای تقویت بندگی استفاده کنیم.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان سفره افطاری ها ساده باشد و از مراکز خدماتی و فعالین فرهنگی حمایت کنیم تا بتوانند خدمات رسانی کنند.

ابراهیمی اضافه کرد: توافق ایران و عربستان حادثه بسیار مهم است وبرای نظام ما یک پیروزی بزرگ بشمار می رود و وبرای آمریکا و اسرائیل غاصب خسران و زیان و شکست عظیم است.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1097906

مهمترین اخبار ایران و جهان: