نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 16:01

اعزام کشتی‌گیر همدانی به جام دانکلوف بلغارستان

رئیس هیات کشتی استان همدان از اعزام کشتی‌گیر این استان به رقابت‌های جام دانکلوف و نیکلای پتروف بلغارستان خبر داد.

حمیدرضا یاری در گفت‌وگو با خبرنگار فاس در همدان از اعزام هادی وفایی‌پور، کشتی‌گیر همدانی به رقابت‌های جام دانکلوف و نیکلای پتروف بلغارستان خبر داد و اظهار کرد: رقابت‌های بین‌المللی جام دانکلوف و نیکلاوی پتروف بلغارستان روزهای یازدهم تا چهاردهم اسفندماه در شهر صوفیه کشور بلغارستان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: وفایی‌پور در حالی در وزن ۸۶ کیلوگرم دوبنده تیم ملی را در این جام به تن خواهد کرد که نفرات شاخص و عنوان‌داری همچون رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی و ارشک محبی در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد حضور دارند.

رئیس هیات کشتی استان همدان عنوان کرد: وفایی‌پور با کسب عنوان نایب قهرمانی در مرحله نخست انتخابی تیم ملی، جواز حضور مستقیم در جام تختی را کسب کرده و حضور در این رویداد هم محکی جدی برای او تلقی خواهد شد.

وی در ادامه عنوان کرد: جام دانکلوف و نیکلای پتروف بلغارستان جزو رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی کشتی محسوب می‌شود و در سال‌های گذشته کشتی‌گیران مطرح جهان و المپیک از جمله فرانک چامیزو، گنو پتریاشویلی، طاها آکگول، جوردن باروز، کایل اسنایدر و حسن یزدانی در آن حضور داشته‌اند.

یاری تصریح کرد: سال گذشته محسن مصطفوی در این وزن به جام دانکلوف اعزام شد و امسال وفایی‌پور نماینده کشورمان خواهد بود که امیدواریم این کشتی‌گیر ارزنده که در چند سال اخیر تمرینات سخت و زحمات بسیاری را متحمل شده موفق به افتخارآفرینی شود.

پایان پیام/ 89001/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1056550

مهمترین اخبار ایران و جهان: