نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 15:55

امنیت آسمان کشور مدیون دلاور مردان نیروی هوایی است

اصفهان - فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی با تبریک ۱۹ بهمن ماه روز نیروی هوایی، امنیت آسمان کشور را مدیون نیروهای جان برکف نیروی هوایی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدرضا میرحیدری در پیامی ۱۹ بهمن ماه، روز نیروی هوایی را به سلحشوران این نیرو تبریک گفت. در متن این پیام آمده است.

«بی شک نیروی هوایی یکی از افتخارات نیروهای مسلح به شمار می‌آید و امنیت امروز آسمان کشور را مدیون دلاور مردان و سلحشوران نیروی هوایی هستیم.

همافران نیروی هوایی کشور اولین نیروهای نظامی بودند که در ۱۹ بهمن ماه سال ۵۷ هوشمندانه راه حق و حقیقت را پیدا کرده و به خیل عظیم مردم ملحق شدند و با بیعت تاریخی خود با حضرت امام خمینی (ره) نشان دادند که یک نیروی مردمی و خدمتگزار هستند.

با شروع جنگ تحمیلی، باز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اولین نیرویی بود که وارد صحنه شد و رشادت‌های زیادی را به نمایش گذاشت و توانست به تنهایی جلوی هجوم وحشیانه دشمن را بگیرد و در طول ۴۴ سال انقلاب اسلامی هم در تمام صحنه‌های حساس و مهم درخشیده و به خوبی از امنیت آسمان ایران عزیزمان حفاظت و حراست کرده است.

رونمایی از تجهیزات پیشرفته و قدرت بالای نیروی هوایی در روزهای اخیر از طرفی باعث دلگرمی مردم عزیز و برانگیختن غرور ملی و از طرفی دیگر موجب یاس و ناامیدی بیشتر در جبهه دشمن شد.

امروز بی تردید نیروی هوایی از محبوبترین نیروهای نظامی در بین مردم به شمار می‌آید و همه ما به وجود این نیرو افتخار می‌کنیم و به اقتدار، توانمندی و صلابت بالای این نیرو به خود می‌بالیم.

اینجانب ۱۹ بهمن ماه، که به عنوان روز نیروی هوایی نامگذاری شده است را به همرزمان دلاور و شجاع خود در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفته و ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی آنها در دفاع از آسمان کشور، سلامتی و توفیق روز افزون این عزیزان در خدمت گزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت شریف ایران را از خداوند متعال خواستارم.»

منبع: مهر
شناسه خبر: 1027994

مهمترین اخبار ایران و جهان: